Telenor Grupa je danas zvanično saopštila da je broj pretplatnika širom sveta prešao broj od 200 miliona. To predstavlja značajnu prekretnicu u istoriji Telenor Grupe širom Azije, Evrope i nordijskih zemalja.

„Mnogi od nas u Telenoru pamtimo kada smo dostigli prvi milion pretplatnika, što je bio veliki trenutak u kompaniji. Od tada, svet se drastično promenio, a sa njim uloga mobilnih uređaja. Danas, Telenor brine o komunikaciji više od 200 miliona ljudi od Malezije do Norveške. Pioniri Telenora, sa početka devedesetih godina, imali su za cilj da prednosti mobilnih komunikacija budu dostupne apsolutno svima, ali teško da su mogli zamisliti snagu i veličinu uticaja čiji smo svedoci. Danas, naša vizija prevazilazi samo stremljenje da telefon dospe u svaku ruku. Želimo da obezbedimo internet za sve, a sa njim i prilike koje digitalni život otvara“, kaže Sigve Brekke, Predsednik i Generalni direktor Telenor grupe.

telenor

Sa razvojem sveta, povezanost je postala osnovna potreba. Upravo zato, Telenor grupa će nastaviti sa svojim radom, kako bi omogućila svima da budu povezani. U isto vreme, Telenor istražuje nove načine da održi rast, osvoji pažnju korisnika i za njih stvori dodatnu vrednost.

Telenor grupa je prisutna na 13 tržišta širom Azije i Evrope. Kompanija je ušla na tržište Mađarske pre 21 godinu i uspostavila operacije u Aziji 1996. godine, od kada je i zauzela poziciju vodećeg globalnog mobilnog operatora. Počevši sa trećim kvartalom 2015. godine, šest azijskih kompanija Telenor Grupe generisalo je preko 50% ukupnih prihoda Grupe, a Norveška i ostali deo Evrope svaki po 20%. Tokom prethodne decenije 170 miliona pretplatnika je poklonilo svoje poverenje Telenor grupi.

„Telenor grupa je istinski globalna kompanija, čiji brend i logo poznaje više od jedne milijarde ljudi. Kompanija je izrasla na snažnom norveškom nasleđu i razvila se u globalni brend koji je među četiri najveća u Skandinaviji i medju 200 najvećih u svetu. Povezujući svoje korisnike i obezbeđujući svima pristup Internetu i digitalnim servisima, Telenor omogućava razvoj poslovanja, poboljšanje kvaliteta života i bolju budućnost za društvo,“ kaže Atle Folgesvold, iz TNS Galup Norveška, globalne firme za marketinška istraživanja.

Telenor grupa prepoznaje jedinstvenost svakog od svojih 13 tržišta i korisnika širom nordijskog regiona, Evrope i Azije.


Omogućite notifikacije OK Ne, hvala