Nova poslovna platforma na Viberu omogućava svim brendovima da kreiraju jedinstven način komunikacije sa postojećom i potencijalnom klijentelom
Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka, najavio je danas lansiranje “Javnih naloga” koji će omogućiti firmama, brendovima i javnim ličnostima da komuniciraju sa preko 800 miliona korisnika Viberovih korisnika na lični, intuitivni i neometan način. Putem Javnih naloga, Viber sada nudi paket rešenja za firme, brendove i javne ličnosti u cilju interakcije sa globalnom publikom putem korišćenja različitih opcija “1-na-1 četovanja” javnih objava preko svoje integrisane intuitivne platforme. “Putem Vibera, ljudi već odavno komuniciraju bezbedno i besplatno sa članovima svoje porodice, prijateljima i saradnicima. Danas predstavljamo način da se oni povežu sa firmama i partnerima takođe,” izjavio je Majkl Šmilov, Glavni operativni menadžer kompanije Viber. Prva grupa funkcija će omogućiti firmama da stupe u kontakt sa svojim aktuelnim i budućim partnerima putem Vibera putem razmene poruka i bogatog interfejsa, koji se mogu prilagoditi najrazličitijim potrebama bilo koje firme.”
Kako funkcionišu Javni nalozi
Kao kanal koji podržava i poslovno angažovanje i lične kontakte, Javni nalozi se mogu koristiti unutar timova za prodaju, marketing i pružanje podrške – radi objavljivanja važnih informacija i više od toga. Po uspešnom otvaranju Javnog naloga, administratorima i učesnicima je omogućeno da naširoko komuniciraju na lak, direktan i personalizovan način sa svojom publikom, čime će na autentičnan način predstaviti smisao svog brenda. Javni nalozi će omogućiti i slanje poruka pratiocima na više načina, i to putem postojećih CRM-ova, uživo i manuelno – putem “jedan-na-jedan četova” – ili preko čet-botova. Dodatno, Javni nalozi će nuditi i sledeće usluge:
• Kanale za lakše pronalaženje kompanija i brendova • Direktnu intergraciju putem Viber API • Najširi opseg komunikacije putem Javnih četova
Javni nalozi su od danas dostupni na globalnom nivou, sa već postojećim partnerima kao što su medijski portal Hafington Post (Huffington Post), info-portal Jandeks (Yandex), portal za vremensku prognozu Veder Čenel (The Weather Channel), koji će uskoro predstaviti svoja rešenja.