„World of play“, promotivni video spot kompanije LG Electronics (LG) za novi G5 smart telefon, u kojem učestvuje čuveni akcioni glumac, Džejson Stejtam (Jason Statham), prikupio je impresivnih 36 miliona pregleda na mrežama kao što su Facebook i Youtube, i to samo od 23. marta. Razlog zbog kojeg je ova jednominutna reklama izazvala veliko interesovanje jeste prikaz različitih „verzija“ Džejsona Stejtama kako uživa u mogućnostima G5 telefona zajedno sa uređajima iz Friends portfolia, ujedno rešavajući brojne izazovne situacije.
AdAge, vodeći globalni portal koji plasira vesti i trendove iz sveta marketinga i medija, imenovao je „World of play“ za „najzanimljiviju reklamu nedelje“ tokom treće nedelje aprila.
„Prvobitna ideja za ovu reklamu proizašla je iz jednostavne misli: šta ako bi se svet više igrao? Bio nam je potreban vizuelni način da ispričamo tu priču, pa smo zamislili kako bi izgledao Džejsonov svet igre“, rekao je Sem Bergen (Sam Bergen), izvršni kreativni direktor Energy BBDO.
„Veoma nam je drago što uz pomoć ove reklame možemo da prenesemo poruku i demonstriramo ljudima širom sveta razigranost G5 telefona i uređaja iz Friends portfolia“, rekao je Chris Yie, potpredsednik i šef marketinških komunikacija kompanije LG Electronics.
Eksluzivni „behind the scenes“ video snimak možete pogledati na sledećem linku, dok „World of play“ reklamu možete pogledati u nastavku:
https://www.youtube.com/watch?v=tOpsnNf9Wj0