Na devetom izdanju Weekend Media festivala koji se održava od 22. do 25. septembra, biće puno zanimljivih, novih tema i govornika koji će svakako svojom pojavom zainteresovati pažnju brojnih posetilaca koji se očekuju u jedinstvenoj staroj fabrici duvana u Rovinju. Među njima je i čovek koji progovara o kulturološkom značenju Alana Forda na području bivše Jugoslavije i verno prikazuje jednostavnim i otmenim jezikom razlike i stereotipe o srpskom i britanskom društvu.

 

On je Lazar Džamić,  ikona novinarskih i business krugova, ali i svestrani umetnik kojeg je teško opisati u nekoliko rečenica. Profesionalni novinar, urednik i direktor na radiju, kolumnista u dnevnim listovima, autor tekstova brojnih magazina, ugledni marketinški stručnjak, a pre svega neposredna i topla osoba od koje se može jako puno naučiti. Upravo svoja iskustva i ideje podeliće ove jeseni s gostima Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi koji se organizuje pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

 

Lazar ima izuzetno bogato životno i profesionalno iskustvo, a njegov zanimljiv životni put vodio ga je preko Beograda do Londona gde danas stvara digitalne strategije za vodeće svetske kompanije poput Glenfiddicha, Waitrosea, GAP-a i brojnih drugih. Poslednjih nekoliko godina sarađivao je i s vodećim svetskim i britanskim brendovima na projektima koji su obuhvatali sve od istraživanja i informacijske arhitekture do izrade nagrađivanih kreativnih i eCRM strategija.  Do nedavno vodio je tim za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu.

 

Kao konsultant za marketing Lazar je napisao sedam knjiga različite tematike, a među njima posebno je zanimljiva knjiga kojom je objedinio kolekciju tekstova koje je iz Londona dve godine pisao za beogradski „Novi magazin“ spojenih pod zajedničkim nazivom „Čaj od šljiva“. U spomenutoj knjizi prenosi stereotipe, različitosti i specifičnosti srpske i britanske kulture. Drugi Lazarov rad je knjiga o stripu Alan Ford i kulturološkom značenju njegove popularnosti u bivšoj SFRJ. „Cvećarnica u kući cveća“ predstavlja sentimentalno štivo u kojem Lazar na lucidan način pokušava da rekonstruiše zašto je ta karikaturalna saga o grupi TNT tajnih agenata i Broju 1 postala mega popularna u Jugoslaviji i nigde više.

 


Omogućite notifikacije OK Ne, hvala