Popularna aplikacija Snapchat u ponedeljak je započela s novom praksom oglašavanja. Korisnici aplikacije pri njenoj upotrebi sada moraju da gledaju i reklamni sadržaj u trajanju od 6 sekundi.
Takav sadržaj se zasada pojavljuje za vreme projekcije video sadržaja iz serijala Shows, koji nude Snapchat-ovi medijski partneri u SAD-u kao što su NBC i Disney te ga nije moguće preskočiti. Među reklamnim sadržajem koji se nudi zasad su najave filmova kao što su Deadpool 2 i Adrift te reklame za proizvode kao što su Samsung Galaxy S9 i Snapple.
Nove video reklame deo su Snapchat-ove nove kampanje oglašavanja koja je najavljena u aprilu, a predstavlja odstupanje od dosadašnje prakse reklama koje su se mogle preskočiti (oglašivači su bili nezadovoljni dosadašnjim formatom u kojem su korisnici preskakali reklame u proseku nakon dve sekunde).
Prema poslednjim podacima, u prvom kvartalu ove godine u proseku je Snapchat svakog dana imao oko 191 milion korisnika.