U utorak, 10. maja 2016. godine kompanija SAP će u Beogradu organizovati SAP Hybris Day. SAP-ova platforma Hybris je softver koji pruža upravljanje podacima klijenata, marketinške alate upravljane kontekstom i objedinjene procese trgovine.
Platforma za trgovinu je omnikanalna, što znači da integriše sve digitalne i fizičke tačke dodira sa klijentom unutar jedne platforme. Samim tim, komunikacija potrošača sa kompanijama izuzetno je fragmentisana i odvija se na brojne načine: na sajtu, putem mobilnih uređaja, korisničkog servisa ili na prodajnom mestu. Hybris pomaže organizacijama da postignu uspeh usvajanjem dodatnih kanala i pružanjem doslednog iskustva u svim kanalima, kao i alata neophodnih za povećanje prihoda i efikasnosti. Hybris omogućava da poslovna politika postane okrenuta ka klijentu, jer je klijent taj koji preuzima kontrolu nad konverzacijom. Poslovni korisnici mogu da biraju i segmentiraju proizvode ili oglasne kampanje prema ciljnim grupama, kao i alate koji će se tom prilikom koristiti. Prava snaga ove platforme leži u njenoj prilagodljivosti svakom korisniku i njegovim potrebama.
Pravi primer iz prakse predstaviće gosti iz Agrokora. Naime, najsvežiji primer upotrebe Hybris rešenja u regionu je Abrakadabra – online tržni centar za hrvatsko tržište u sastavu Agrokora. Abrakadabra je jedina e-commerce platforma u regiji koja podržava čak četiri poslovna modela: CrossDock, Marketplace, Deposit i Dropshipment.
Prisustvo Hybris Day je besplatno što će obradovati sve stručnjake za marketing, prodaju i odnose sa kupcima. Registracija se obavlja putem linka http://events.sap.com/rs/hybris-day/sr/home, a Hybris Day se održava u StartIt centru u Savskoj 5. Vrednost ovog događaja je što će svi posetioci kroz demoe na licu mesta moći da istraže šta tehnologija može da ponudi poslovanju i njihovim krajnim korisnicima.