Viber (Vajber), jedan od vodećih svetskih aplikacija za razmenu poruka, objavio je postavljanje Atanasa Rajkova za Generalnog Direktora Vibera za Centralnu i Istočnu Evropu. Viber danas ima više od 600 miliona jedinstvenih korisnika širom sveta, a Centralna i Istočna Evropa su jedan od tri najzastupljenija regiona na svetskom nivou. Ovim potezom, Viber nastavlja sa primenom strategije razvoja i održavanja jake baze korisnika u regionu – uvođenjem lokalizovanog marketinškog pristupa.
“Primetili smo nevereovatan rast u Centralnoj i Istočnoj Evropi i mi želimo da nadograđujemo taj potencijal kroz lokalizovan marketing i strategiju sadržaja za milione korisnika Vibera širom regiona,” izjavio je Mark Hardi, Generalni direktor marketinga Vibera.
Rajkov se pridružio timu Vibera posle deset godina rada na razvoju mobilne telefonije i VAS usluga pri najvećem telekom i mobilnom provajderu u Bugarskoj, kao i radu na kreiranju i jačanju lokalnih “start-ap” eko sistema sa fokusom na mobilnu telefoniju.
U svojoj novoj ulozi, Atanas preuzima uzbudljiv zadatak nastavka tendencije uspeha koji su obeležili poslovanje Vibera u region Centralne i Istočne Evrope, sa posebnom pažnjom na tržišta Bugarske, Grčke, Srbije i Mađarske – koje predstavljaju vodeća tržišta po statistici i tendencijama razvoja među aktuelnih 27 miliona korisnika ovog regiona.
U okviru svoje strategije, Viber konstantno kreira nove, zabavne funkcije za svoje korisnike, počev od široke ponude zabavnih digitalnih “stikera”, do “Javnih četova” za diskusiju koji omogućavaju korisnicima razmenu poruka sa poznatim ličnostima iz sveta zabave, kulinarstva, sporta, muzike itd. Lokalizacija je ključni deo ove strategije, i Atanas će nastojati da – kroz stvaranje partnerstava u skladu sa kulturom i duhom domaće sredine – ostvari ključni cilj Vibera, a to je povezivanje sa životno važnim momentima svojih korisnika, svakodnevno širenje pozitivnih vibracija i stvaranje povoda za lepe i plemenite događaje.
“Viber je postao domaće ime u poslednjih nekoliko godina zahvaljujući visokom kvalitetu svojih usluga i prijateljski nastrojenoj robnoj marki,” izjavio je Rajkov. “Radujem se širenju popularnosti Vibera u Centralnoj i Istočnoj Evropi, kroz promovisanje svih sjajnih novih funkcija koje Viber nudi i pronalaženjem važnih partnera za nove sadržaje u cilju kreiranja novih zanimljivih aktivih iskustava za lokalne korisnike.”
O Viberu:
Viber je vodeći servis za pružanje usluga razmene pisanih, govornih i video poruka, koje omogućavaju ljudima širom sveta da se povežu. Besplatno. Korisnici mogu da šalju besplatne tekstualne poruke, zabavne stikere, fotografije, video snimke i dudl crteže, razmenjuju lokacije, vrše besplatne pozive HD kvaliteta I komuniciraju pomoću komande Push-To-Talk. Viber Out komandom, korisnici mogu vršiti jeftine pozive na bilo koji telefonski broj bilo gde u svetu. Viber je dostupan za iPhone®, iPad®, Android™ telephone i tablete, Windows Phone, BlackBerry®, Blackberry® 10, Windows®, Windows 8®, Mac, Linux i Symbian uređaje, za 3G/4G ili WiFi konekcije. Sa preko 600 miliona jedinstvenih korisnika u 193 zemlje, Viber se konstantno unapređuje – uvođenjem novih platformi i dodavanjem zabavnih novih mogućnosti kao što su Public Chats. Kompanija Viber je deo Rakuten Grupe.