Od premijere 2013., Opel ADAM je u više navrata osvajao javnost svojim sportskim duhom i stilskim izrazom. Šampion individualizacije je posebno inspirativan za mlađu ciljnu grupu, kao i one koji se osećaju mladima. Taj duh i bezbrojne mogućnosti personalizacije ADAMa neguju poseban pristup zajedničkog kreiranja: proizvođač ne određuje dizajn ovog urbanog automobila sam, već svaki kupac može da izrazi svoje sopstveno viđenje u odnosu na svoj lični ukus i maštu. Sa novom onlajn kampanjom #ADAMYOURSELF, Opel je napravio kampanju za kreatore entuzijaste. Deset kreativnih blogera iz oblasti „lajfstajla“ i mode iz čitave Evrope, posvetilo je u potpunosti svoj entuzijazam ADAMu, dovodeći moto „ADAM i ti“ na novi, viši nivo.
Uz početak događaja, u evropskim zemljama je startovala i internet stranica kampanjehttps://www.adamyourself.com/rs-sr/home/, na kojoj svako može da kreira svoj sopstveni ADAM. Žiri, uključujući i predstavnike Opela i deset evropskih blogera, bira najomiljenije po zemljama, koji će od jeseni 2016. ući u proizvodnju, kao limitirano izdanje „ADAMYOURSELF“.
Ono što posebno treba istaći: pobednici će dobiti „svog“ ADAMa i biti „reklamna lica“ u zemljama iz kojih dolaze.