Uskršnji vikend je pred nama i mnogi domaći potrošači su već počeli planiranje prazničnih aktivnosti na osnovu trendova onlajn potražnje. Podaci platforme za upoređivanje cena i ponuda Idealno.rs otkrivaju nekoliko zanimljivih obrazaca ponašanja tokom poslednjih 30 dana.
Porasla potražnja za malim kućnim aparatima za pripremu uskršnje trpeze
Jedan od najvećih trendova u onlajn potražnji je porast interesovanja za malim kućnim aparatima, sa rastom od gotovo 105% u odnosu na isti period prošle godine. Električna tiganja su zabeležila impresivan rast od 749%, dok su friteze i pekači porasli za 413%. Takođe, potražnja za aparatima za kuvanje jaja je skočila za 309%, blendera za 262%, štapnih miksera za 217%, a aparatima za led čak za 394%!
Rast potražnje za hranom i pićem za uskršnju trpezu
Takođe, primećen je porast potražnje za hranom i pićem, iako ovo nije dominantna kategorija u onlajn prodaji. Najtraženiji proizvodi su gotove torte i poslastice sa rastom od 579% u kategoriji peciva, ulje sa rastom od 567% među osnovnim namirnicama, jaja sa rastom od 320% među proteinima, dok su rolati i biskviti kao slatki zalogaji zabeležili neverovatan rast od 2.333% u odnosu na prethodnu godinu. Izgleda da će ove godine domaćinstva preferirati kupovinu gotovih slanih specijaliteta, dok će deserti uglavnom biti kupovni.
Porodice se pripremaju za okupljanje na otvorenom
Pregledom potražnje primećen je i značajan rast u kategorijama sportskih rekvizita, dečjih igrališta i baštenskog nameštaja, što ukazuje na to da će porodice ove godine praznično okupljanje organizovati na otvorenom. U prvoj polovini aprila zabeležen je porast interesovanja za odbojkaške mreže sa stalkom od 3.900%, igrališta na naduvavanje za 556%, fudbalske goleve za 292%, tobogane za 163%, trampoline za 101%, kao i baštenske klupe za 91%.