Program zaštite kupaca pokriva i fizičku robu i nematerijalna dobra i usluge. Nematerijalna dobra su dobra koja ne zahtevaju fizičko slanje od prodavca do kupca i obuhvataju usluge i digitalna dobra kao što su digitalna muzika, digitalne knjige, digitalne igre, putne karte i preuzimanja softvera.
PayPal će nadoknaditi troškove kupcima ukoliko prime uslugu ili digitalni proizvod koji se znatno razlikuje od onoga kako je opisan ili plate za proizvod koji potom ne bude isporučen. Ovim se dodatno proširuje Program zaštite kupaca servisa PayPal koji je krajem prošle godine uvrstio i robu pravljenu po narudžbini i produžio rok za reklamacije kupaca za četiri puta, sa 45 na 180 dana. Novi vid zaštite čini kupce još sigurnijim kada koriste servis PayPal za kupovinu digitalnih proizvoda i usluga.
Novine su rezultat zahteva kupaca da se zaštita pri kupovini proširi na usluge i robu kao što su putne karte i digitalna dobra, čime se dodatno potvrđuje reputacija servisa PayPal kao bržeg i bezbednijeg načina plaćanja na internetu, pametnom telefonu ili u prodavnici. Ova promena se takođe zasniva na uspehu pilot programa, pokrenutog u junu 2014. godine u Velikoj Birtainiji, gde su kupci izuzetno pozitivno reagovali na ovu proširenu zaštitu.
Usluge se sve više digitalizuju i mi očekujemo da digitalna dobra postanu glavni element internet trgovine. Sa velikim zadovoljstvom proširujemo svoj Program zaštite kupaca na nematerijalna dobra i tako digitalnim kupcima olakšavamo kupovinu – kaže Damijen Perilat (Damien Perillat), generalni direktor servisa PayPal za centralnu i istočnu Evropu. Sigurni smo da će i prodavci osetiti prednosti ove proširene zaštite zbog dodatnog poverenja kupaca pri kupovini digitalnih dobara i usluga.
Od 1. jula jedina roba i usluge koje nisu pokrivene su nekretnine, firme, vozila, roba pravljena po narudžbini (reklamacije da nije napravljena kako je opisano), industrijske mašine, gotovinski ekvivalenti i roba zabranjena na osnovu politike dozvoljenog korišćenja servisa PayPal