Od sredine septembra, startap kompanije imaće priliku da konkurišu za četvrti OTP Startap Partnerski Program.
OTP Grupa prepoznaje izvanrednu vrednost u saradnji sa inovativnim preduzećima, što je dokazala i činjenicom da je tokom proteklih godina razmatrala mogućnost rada sa gotovo 900 startap kompanija, sprovela 30 pilot projekata i sarađivala sa 12 kompanija nakon pilot projekata. Sve do 23. oktobra 2020. godine, razvijene startap i skejlap kompanije imaju priliku da konkurišu na četvrtom međunarodnom startap programu Grupe sa bilo koje lokacije. Uspešna saradnja biće podržana od strane rukovodioca iz sveta bankarstva, mentora i renomiranih specijalističkih partnera. OTP banka Srbija i Vojvođanska banka su učesnice ovog Programa.
OTP Grupa po četvrti put traži inovativne startap partnere u okviru OTP Startap Partnerskog programa. Program predstavlja izvrstan put ubrzanja za razvijene inovativne kompanije koje žele da testiraju primenjivost svog razvoja u bankarskom sektoru Centralne i Istočne Evrope. Posebno se ohrabruju kompanije kojima rukovode žene i startapovi sa rodno raznolikim osnivačkim timovima.
Četvrti OTP Startap Partnerski Program predstavlja najopsežniji program inovacija Grupe do sada, jer osim sedišta Grupe, sve njene strane podružnice su takođe u potrazi za startap partnerima koji podržavaju njihove poslovne ciljeve. Prijavljene startap kompanije imaju priliku da realizuju pilot projekte u 12 zemalja Centralne i Istočne Evrope, od Slovenije do Rusije. U Srbiji učestvuju oba supsidijara – OTP banka Srbija i Vojvođanska banka.
Program je zasnovan na saradnji: od definisanja opsega pilot projekta pa sve do lansiranja uzajamno razvijenih rešenja uživo; odabrane startap kompanije dobijaće podršku grupe stručnjaka i mentora iz sveta bankarstva. Kohortne kompanije imaće priliku da prisustvuju višestrukim događajima koji podržavaju međunarodno umrežavanje i mogu se predstaviti renomiranim nacionalnim i međunarodnim korporacijama, proširujući na taj način svoje mogućnosti za razvoj poslovanja.
OTP Startap Partnerski Program traži razvijene startap i skejlap kompanije iz sledećih 5+1 kategorija:
- Napredna analitika podataka (Advanced Data Analytics)
- Korisničko iskustvo i pružanje usluge (Customer experience & servicing)
- Interna efikasnost (Internal efficiency)
- Inovacije proizvoda u poslovanju sa stanovništvom (Product Innovations in Retail Banking)
- Inovacije proizvoda u poslovanju sa malim i srednjim preduzećima i privredom (Product Innovations in SME and Corporate Banking)
- Potpuno inovativna i disruptivna rešenja, koje ne spadaju u nijednu od gore navedenih kategorija, ali se odnose na bankarski sektor.
„Pilot period našeg prethodnog programa poklopio se sa pandemijom korona virusa u Evropi. Posvećenost OTP Grupe inovacijama jasno je dokazana činjenicom da smo, uprkos ovoj situaciji, uspeli da uspešno završimo sve prethodno započete pilot projekte. Za program je vladalo ogromno interesovanje: na primer, naš online Demo Dan pratilo je preko 1.100 gledalaca. Ponosan sam što je OTP Startap Partnerski Program prerastao u inovacionu inicijativu koja uključuje celu Grupu. Pored toga, iz godine u godinu smo u mogućnosti da sve veći broj kohortnih kompanija pretvorimo u dugoročne partnere “, rekao je Andras Fischer, šef Odeljenja za inovacije u poslovanju sa stanovništvom OTP Banke.
Kompanije koje se prijavljuju za program učestvovaće u tromesečnom procesu online selekcije: nakon popunjavanja online prijave, kandidati koji pokažu dobru poslovnu sposobnost biće pozvani na online intervju i konačno, najbolji kandidati prisustvovaće dvodnevnim danima selekcije početkom decembra. Na tom događaju predstavnici preduzeća imaće priliku da pred bankarskim stručnjacima dokažu relevantnost svojih rešenja. Tromesečni pilot period – uz mentorstvo za razvoj poslovanja – odvijaće se između marta i maja 2021. godine, uglavnom putem online kanala. Pilot period se završava lično Demo Danom, gde kohortne kompanije mogu predstaviti rezultate pilot projekata kako rukovodstvu Grupe, tako i predstavnicima nekoliko mađarskih i međunarodnih korporativnih partnera i investitora. Nakon toga, kompanije sa najperspektivnijim pilot rezultatima biće primljene u šestomesečnu “rollout” fazu programa, u kojoj mogu odmah započeti aktivnu primenu svog rešenja unutar Grupe.