Više od 23.000 posetilaca nedavno održanog sajma u Milanu moglo je da vidi viziju kuhinje budućnosti kompanije Miele – „Nevidljivu kuhinju“. Ovaj događaj kompanije Miele smatra se jednom od najboljih produkcija Milanske nedelje dizajna i ispraćen je sa oduševljenjem na društvenim medijima. Uporedo sa tim događajem Miele je predstavio nove proizvode na specijalizovanom sajmu Eurocucina. Najzanimljiviji eksponati: ugradivi uređaji bez ručki iz serije ArtLine i nove mašine za pranje sudova G 6000 EcoFlex.
„Nevidljiva kuhinja“ bila je premijera kompanije Miele u milanskoj dizajnerskoj četvrti Zona Tortona: instalacija u obliku prstena prečnika 8 metara i mase nekoliko tona. Dva kulinarska majstora pripremila su obrok od tri jela, a u tome im je pomagao virtuelni kuhinjski pomoćnik. On je analizirao menije, vagao sastojke, davao savete o pripremi i održivom pristupu hrani. Pomoćnik je uzeo u obzir korisnikov nivo kulinarskog znanja i intervenisao samo kad bi stvari mogle poći naopako. Cilj ovog događaja je, pre svega, bila inspiracija. „Nevidljiva kuhinja donosi novi osećaj kreativnosti u igru. Kuvanje opet postaje uzbudljivo i zabavno“, sažeo je dr. Axel Kniehl, izvršni direktor u Miele grupi, odgovoran za marketing i prodaju. Ta kuhinja je nevidljiva u smislu da ni jedan kuhinjski uređaj nema istaknut položaj, nego je fokus isključivo na potrebama korisnika. Tehnologija iza Nevidljive kuhinje potiče iz istraživačkih scenarija i projekata Dizajnerskog centra kompanije Miele.
Reakcija na internetu i društvenim medijima bila je pozitivna i burna (theinvisiblekitchen.miele.com). Samo je na Facebooku „Nevidljiva kuhinja“ privukla više od milon posetilaca. Uporedo s Milanskim sajmom kuhinja i nameštaja, Milanska nedelja dizajna, koja inače odražava događaje sa sajma, iako je izdvojena od samog mesta njegova održavanja, postala je samostalna manifestacija. Uz pomoć više od 1200 događaja širom centra grada kompanije i dizajneri predstavili su svoje najnovije trendove i vizije. Njih 16 nominovano je za Milansku nagradu za dizajn, a među njima je i Miele.
Od svoje vizije kuhinje sutrašnjice do novih proizvoda i prednosti predstavljenih na specijalizovanom sajmu: fokus zanimanja kompanije Miele bila je serija ugradivih uređaja ArtLine. Rerne i kombinovane jedinice sasvim se dobro snalaze bez ručki, što omogućava bolju estetsku integraciju uređaja u kuhinjske elemente. Ti proizvodi će se, dostupni i u sivoj Graphite boji, naći u prodaji od leta.
Nove mašine za pranje sudova iz serije G 6000 EcoFlex dostupne su odmah. One nude vrhunske rezultate pranja svojim dodatnim unapređenjima u energetskoj efikasnosti, kratkim 58-minutnim programom pranja koji rezultuje vrhunski čistim posuđem i dizajnom u obliku korpe koji je još praktičniji.