Kompanija Samsung osvojila je 29 nagrada, uključujući i nagradu za “Kreativnog oglašivača godine” na nedavno održanom Međunarodnom festivalu kreativnosti “Lions” u Kanu. Ove nagrade su priznanje Samsungovoj posvećenosti inovativnim kampanjama koje su osmišljene upravo po meri potrošača, kao i stalnim doprinosima kreativnosti i izvrsnosti u oblasti marketinga.
Samsung je dobio priznanje za jedanaest jedinstvenih marketinških kampanja, od kojih je svaka dizajnirana da demonstrira viziju ove kompanije, usmerenu ka obogaćivanju života ljudi i stvaranju boljeg sveta kroz inovativnu tehnologiju i proizvode. Posvećenost kreativnosti i inspirativnom marketingu prožima svih jedanaest kampanja i pomogla je Samsungu da postane prva korejska kompanija koja je prepoznata kao “Kreativni oglašivač godine”.
“Osvajanje ovog najvećeg svetskog priznanja u oblasti marketinga, rezultat je bliske saradnje svih zaposlenih u oblasti marketinga, kako u Samsungu, tako i u agencijama koje su nam partneri”, izjavila je Jungi Li, izvršna potpredsednica globalnog marketinga u Diviziji za mobilne komunikacije u kompaniji Samsung. “Mi ćemo ostati posvećeni širenju filozofije Samsungovog brenda, obezbeđujući smislene, svrsishodne inovacije i marketinške kampanje po meri čoveka, što će na kraju Samsung učiniti omiljenim brendom.”
Dve Samsungove pobedničke kampanje, “brainBAND” i “Voices of Life” bile su deo veće – i široko priznate – brend kampanje ove kompanije pod imenom “Launching People“. Zbog svog inovativnog pristupa prikazivanju društvene vrednosti i animiranja potrošača da podele svoje ideje sa Samsungom u potrazi za ostvarenjem svojih snova, ova kampanja je sa oduševljenjem je prihvaćena u čitavoj kreativnoj industriji.
Kampanja brainBAND, nosivo rešenje za prevenciju i praćenje potresa mozga u sportovima sa visokim udarnim stresom, jedan je od glavnih pobednika ovog festivala. Kampanja je osvojila šest nagrada, uključujući i zlato u kategoriji Upotreba nove tehnologije. Voices of Life, aplikacija koja omogućava prevremeno rođenim bebama u inkubatorima da slušaju majčin glas i rad srca, kako bi osećale da su bliže svojim majkama, dobila je srebro u kategoriji Video snimak na internetu, prepoznata zbog svoje dirljive priče. Blind Cap, nosiva traka i kapa za plivanje koja plivače sa oštećenjem vida obaveštava da dolaze do kraja svoje staze, dobila je dve nagrade, uključujući i zlato u kategoriji Aktivacija blizinom. Ovaj uređaj, koji je mnogima pomogao da poprave vremena svojih ličnih rekorda, odobren je za upotrebu od strane Paraolimpijskog komiteta Španije, i može da bude spreman za upotrebu za ovogodišnju Paraolimpijadu u Riju, čiji je Samsung zvanični sponzor.
Na 63. Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu, najvećem globalnom skupu na kome se okupi preko 15.000 kreativaca iz oblasti komunikacija, advertajzinga i marketinga ove godine je prikazano 43.000 radova u 24 različite kategorije.