McLaren-Honda sa zadovoljstvom najavljuje novi višegodišnji ugovor s Logitechom, brendom globalne potrošačke tehnologije, koji postaje službeni partner tehnološke periferije.
Logitech je jedan od najpopularnijih svetskih brendova potrošačke elektronike, s ogromnim međunarodnim dometom i distribucijom u više od 100 zemalja širom sveta. Logitech je postao sinonim za zbližavanje ljudi putem digitalnog iskustva.
Logitech je predstavljen na kokpitu McLaren-Honde MCL32 od subote 25.03. na Velikoj nagradi Australije u Melburnu, a obuhvata širok spektar mogućnosti u mnogim ključnim sektorima, uključujući računarstvo, gejming i video.
„Ova saradnja izgrađena je na osobinama koje Logitech i McLaren-Honda dele – tehnološke inovacije koje pomažu ljudima da postignu više, a to sve radimo vođeni strašću”, rekao je Bracken Darrell, predsednik i izvršni direktor kompanije Logitech. „Uzbuđenje ne može biti veće kada sarađujete s takvim kultnim timom i na taj način predstavljate milionima obožavatelja Formule 1 naše Logitech i Logitech G brendove. Nikada se ne zna šta budućnost može doneti…”
Zak Brown, izvršni direktor McLaren Group, je dodao
„Oduševljeni smo da imamo tako važan brend u tehnološko-potrošačkom sektoru kao deo našeg tima. McLaren-Honda je sinonim za inovacije i neumornu potragu za tehnološkim evolucijama, i deli te vrednosti s Logitechom kao i glad za razvojem kako bismo poboljšali naš svakodnevni život, odnosno, kako bismo bili produktivniji i zadovoljniji, lično ili profesionalno.”
„Zajedno već radimo na uzbudljivim planovima za budućnost naše saradnje i dosta toga se još sprema iz oba tima, McLaren-Honde i Logitecha u našoj zajedničkoj ponudi našim navijačima i deoničarima.”