U prelomnom partnerstvu, kompanija LG Electronics udružila je snage sa Hyundai Motor Group i YouTube-om kako bi predstavila napredni sistem za informisanje i zabavu u novim Genesis vozilima. Ovaj inovativni sistem integriše LG-ov webOS servis, donoseći novi nivo zabave i informacija u luksuzno iskustvo vožnje.
WebOS u Genesis Vozilima
LG je najavio 3. novembra 2023. godine da će njen webOS servis za vozila biti dostupan u novim Genesis modelima Hyundai Motor Grupe, koja uključuje Hyundai Motor Company, Kia Corporation i Genesis. Integracija webOS-a u sistem zabave i informacija označava značajan korak napred u automobilskoj tehnologiji.
Proslava u Los Anđelesu
Ceremonija održana 31. oktobra u Los Anđelesu, koju je organizovala LG, obeležila je uvodjenje webOS servisa na platformu vozila. Ovaj razvoj će unaprediti iskustvo zabave u vožnji, posebno u luksuznim modelima Hyundai Genesis.
Funkcionalnosti Infotainment Sistema
Novi Genesis modeli dolaze opremljeni “infotainment” sistemom koji u potpunosti koristi webOS. Putnici na prednjim i zadnjim sedištima sada mogu uživati u visokokvalitetnom sadržaju koji su do sada gledali samo na pametnim telefonima ili televizorima, pridržavajući se pri tom sigurnosnih propisa. Ekrani takođe pružaju impresivan kvalitet zvuka razvijen od strane Genesis-a.
Inovativna Saradnja
Ova saradnja je revolucionarna, predstavljajući prvu integraciju automobilske platforme i LG-ovog webOS servisa. WebOS servis, sa prisustvom na preko 200 miliona uređaja, prilagođen je za vozila kako bi vozači i putnici uživali u raznovrsnim dodatnim uslugama, uključujući YouTube.
LG-ova Posvećenost Izvrsnosti
Kao neprikosnoveni lider na tržištu sistema za zabavu i informacije, LG neprestano ulaže napore kako bi unapredio korisničko iskustvo. Iskoristivši decenije iskustva u industriji pametnih televizora i kućnih aparata, LG-ov webOS servis za automobile obećava korisnicima nezaboravno iskustvo, čineći vožnju boljom nego ikada.
Kwon Hae-young, potpredsednik Centra za razvoj Sistema za zabavu i informisanje u Hyundai Motor Group, izjavio je: “Zahvaljujući ovoj tehnološkoj integraciji, korisnici sada mogu uživati u različitim video sadržajima. Nastavićemo da proširujemo saradnju sa vodećim kompanijama koje imaju streaming servise kako bismo preneli korisnička iskustva iz dnevnih soba u vozila.”
Tony Archibong, direktor Globalnih partnerskih proizvoda kompanije YouTube, dodao je: “YouTube pruža veliki izbor audio i video sadržaja optimizovanih za vozila. Ponosni smo što smo deo ove saradnje koja podiže korisničko iskustvo na viši nivo.”
Budući Razvoj
LG ostaje posvećen razvoju vrhunskih rešenja, uključujući webOS servis za automobile. Eun Seok-hyun, predsednik kompanije LG Vehicle Components Solutions, izjavio je: “Želimo da pružimo što bolje korisničko iskustvo, kako za vozače, tako i za putnike, prilagođavajući se raznovrsnim zahtevima proizvođača automobila.”
Razumevanje Korisnika i Njihovih Prostora:
LG je pokazala duboko razumevanje korisnika i njihovog životnog prostora tokom sajma IAA Mobility 2023 u Minhenu. William Cho, izvršni direktor kompanije LG, predstavio je viziju budućnosti industrije vozila, pod nazivom “Život je lep i tokom vožnje”, ističući posvećenost LG-a poboljšanju celokupnog iskustva vožnje.