Zahvaljujući ovom dogovoru, LG će razvijati još sigurniji softver za automobile, unapreditii poslovanje sa komponentama vozila i obezbediti proširenje bezbedonosnih rešenja kompanije Cybellum globalnim kupcima
Upravni odbor kompanije LG odobrio je akviziciju Cybellum-a, vodećeg provajdera rešenja za procenu rizika, kada je reč o sajber bezbednosti vozila. Ovim sporazumom LG preuzima oko 64 odsto udela ove kompanije u vrednosti od 140 miliona dolara, što je strateški potez koji će poboljšati mogućnosti kompanije LG u domenu sajber bezbednosti i ubrzati njene napore da postane partner za inovacije za buduću mobilnost.
Preostale akcije biće stečene u bliskoj budućnosti, kada će biti potvrđena i konačna procena vrednosti, kao i ukupan iznos ulaganja. Pored toga, LG će potpisati sporazum za budući kapital (SAFE) o ulaganju dodatnih 20 miliona dolara u Cybellum po završetku procesa trgovanja u četvrtom kvartalu.
Cybellum je vodeća kompanija za bezbednost vozila, osnovana 2016. godine u Tel Avivu. Ima oko 50 zaposlenih i trenutno sarađuje sa ključnim akterima u industriji, uspešno isporučujući svoje proizvode proizvođačima i dobavljačima vozila širom sveta. Pored Izraela, Cybellum posluje u Japanu, Nemačkoj i Severnoj Americi. Cybellum će i dalje biti nezavisan entitet i brend, pri čemu nastavlja da raste i podržava svoje klijente i partnere sa istim nivoom posvećenosti i standardima na koje su njegovi korisnici i navikli.
Sa porastom broja pretnji sajber bezbednosti i prelaskom globalne automobilske industrije u eru povezanih automobila, potreba za boljom sajber bezbednošću koja odgovara međunarodnim standardima nikada nije bila veća. Kibernetička bezbednost vozila postaće sve važnija s obzirom na to da se automobili razvijaju u povezane sisteme sa složenim međusobnim odnosima između različitih komponenti. Cybellum će omogućiti LG-u da preventivno obezbedi održivi rast u brzo rastućoj industriji sajber bezbednosti automobila i isporuči veću vrednost u ključnim oblastima kao što su dizajn delova, razvoj i rad optimizacijom bezbednosti softvera.
Jedno od najnaprednijih rešenja kompanije Cybellum za zaštitu vozila od pretnji sajber bezbednosti je njena platforma Cyber Digital Twins, koja kreira detaljan prikaz softverskih komponenti vozila bez pristupa izvornom kodu i automatski otkriva sve rizike koji se potencijalno mogu javiti. Platforma se oslanja na obaveštajne podatke o pretnjama u realnom vremenu radi provere ranjivosti i pruža potpunu procenu ranjivosti, kao i obezbeđivanje potrebnih rešenja.
Kao prva akvizicija za LG u Izraelu i domenu sajber bezbednosti, ovo ulaganje naglašava značaj ove rastuće kategorije i ključni je deo strategije kompanije LG za jačanje poslovnog portfolija kroz strateške akvizicije, saveze i partnerstva, sa snažnim fokusom na poslovanje sa komponentama vozila. U avgustu 2018. godine LG je kupio austrijsku kompaniju ZKV Group, vodećeg igrača na tržištu automobilske rasvete. LG je u julu pokrenuo zajedničko ulaganje sa Magna International, trećim najvećim dobavljačem automobila na svetu, u cilju stvaranja LG Magna e-pogonskog sklopa, povećavajući konkurentnost i potencijal rasta oba partnera.
„Uzbuđeni smo zbog partnerstva sa kompanijom LG, kao i zbog velikog povrata koji smo uspeli da obezbedimo našim stejkholderima”, rekao je Slava Bronfman, izvršni direktor kompanije Cybellum. “Cybellum je razvio najsveobuhvatniju ponudu upravljanja bezbednošću proizvoda u industriji, a udruživanje snaga sa kompanijom LG omogućiće nam da dodatno ubrzamo ostvarenje naše vizije. Očekujemo značajan rast u bliskoj budućnosti.”
„Nije tajna da softver igra ključnu ulogu u automobilskoj industriji, a sa njim dolazi i potreba za efikasnim rešenjima za sajber bezbednost“, rekao je dr Kim Jin-iong, predsednik kompanije LG Electronics Vehicle Solutions. „Ovaj najnoviji dogovor dodatno će ojačati čvrste temelje kompanije LG kada je reč o sajber bezbednosti, omogućavajući nam da budemo još spremniji za eru povezanih automobila“.
LG-jeva kompanija VS, osnovana 2013. godine, zabeležila je prodaju od 5,18 milijardi dolara u 2020. godini, što je povećanje od 6,1 odsto u odnosu na 2019. Svojim ulaganjem u sajber bezbednost vozila, LG se obavezuje da će povećati konkurentnost svojih infotainment sistema (sistema za informacije i zabavu), pogona električnih vozila i mogućnosti osvetljenja vozila, koji zajedno čine tri stuba industrije automobilskih komponenti.