Na konferenciji u okviru ovogodišnjeg IFA sajma u Berlinu, kompanija LG Electronics (LG) predstavila je svoj cilj da svakog minuta proda više od jednog LG OLED televizora, što bi povećalo prodaju u odnosu na prvu polovinu godine za čak pet puta. Brian Kwon, izvršni potpredsednik i generalni direktor kompanije LG Home Entertainment, predstavio je četiri marketinška pravca namenjena učvršćivanju liderske pozicije kompanije LG na tržištu kućne zabave.
Proširena serija OLED televizora
Zahvaljujući prvom 4K OLED televizoru koji poseduje mogućnost emitovanja High Dinamic Range (HDR) sadržaja, LG će inkorporirati HDR tehnologiju na još svojih OLED modela. Očekuje se da će 4K OLED televizor nove korisnike privući svojim impresivnim dizajnom i širinom od samo 4.8mm. Uvođenjem novih funkcija, unapređenim dizajnom i formatom prikaza, kompanija LG želi da ponudi širok izbor OLED televizora za različite ukuse i potrebe korisnika.
Unapređene marketinške kampanje
Kompanija će uložiti u različite marketinške kampanje kako bi povećala prodaju svojih OLED televizora širom sveta, uvođenjem tura predstavljanja proizvoda, kao i izlaganjem svojih OLED televizora na velikim svetskim aerodromima. Kompanija LG uverena je da će snažne recenzije organizacija za testiranje proizvoda, kao i medija, stvoriti veliko interesovanje korisnika za OLED televizore. Jedna američka publikacija nedavno je proglasila OLED televizor kompanije LG kao televizor godine, dok je model 65EG9600 nagrađen laskavom titulom „King of TV”.
Jačanje smart TV platforme
Kompanija LG će nastaviti širenje svoje webOS platforme uvođenjem novih smart TV sadržaja, zahvaljujući saradnji sa partnerima kao što su Netflix i YouTube, kao i uvođenjem niza novih aplikacija. Partnerstvom sa kompanijom Amazon, LG će omogućiti servis za striming HDR sadržaja na smart televizorima sa webOS 2.0 platformom, a predstaviće i ažuriranu verziju svoje webOS 1.0 platforme.
Povećanje profitabilnosti u audio-video segmentu
Kompanija LG želi da poveća profitabilnost u segmentu monitora, digitalne signalizacije i audio i video poslovanja. Nenadmašnom serijom proizvoda iz domena digitalne signalizacije, sa veoma tankim ekranima i okvirima širine manje od 2mm, kompanija LG želi da osigura svoju reputaciju proizvođača vrhunskih ekrana. LG takođe želi da učvrsti i tržišnu poziciju svojih ravnih i zakrivljenih 4K monitora sa odnosom stranica 21:9, a proširiće i svoju seriju bluetooth audio proizvoda.