Plejlista koja širi optimizam
Kompanija LG Electronics (LG) pokrenula je globalni izazov na društvenim mrežama pod nazivom „Optimizuj svoj feed“, koji je za svega tri nedelje prikupio neverovatnih 1,2 milijarde pregleda. Cilj ove kampanje je jačanje pozitivnog uticaja osnovnog slogana kompanije, Life’s Good. Izazov se odvija na TikToku i Instagramu, gde se korisnici podstiču da dele optimistične trenutke i selfije uz heštegove #Lifesgood i #Optimismyourfeed.
Širenje optimizma kroz društvene mreže
„LG je posvećen ispunjavanju svog obećanja Life’s Good – Život je lep“, izjavila je Hjuen Kim, potpredsednica i šefica LG Divizije za upravljanje brendom. „Ovaj izazov na društvenim mrežama ima za cilj da otkrije i podeli šta slogan Life’s Good znači našim korisnicima. Verujemo u snagu optimističkog stava prema životu, a naš izazov ‘Optimizuj svoj feed’ posvećen je tome da inspiriše više pozitivnih aktivnosti kako u virtuelnom, tako i u stvarnom svetu.“
Globalna plejlista za bolji feed
Izazov na društvenim mrežama deo je šire kampanje „Optimizuj svoj feed“, koja uključuje prošlomesečno lansiranje istoimene LG plejliste. Ova kolekcija originalnog sadržaja, kreirana u saradnji sa globalnim influenserima poznatim po svom pozitivnom uticaju, omogućava korisnicima da dožive više inspirišućih i vedrijih objava. Plejlista je privukla preko 1,2 milijarde pregleda za samo tri nedelje, što je izazvalo ogroman odjek među korisnicima.
Učesnici i influenseri šire optimizam
Izazov je inspirisao korisnike širom sveta da se pridruže poznatim influenserima kao što su Tina Čoi, Viktorija Braun, Džoš Harmon, Team1llusion, Lena Vivas i Samjul Vajdenhofer, kako bi zajedno širili optimizam na feed-ovima društvenih mreža. Samo četiri dana nakon pokretanja, oko 21.000 korisnika se već pridružilo pokretu, deleći svoje optimistične trenutke.
Oflajn kampanja „Optimizuj svoj dan“
Pored aktivnosti na društvenim mrežama, LG je pokrenuo i oflajn kampanju pod nazivom „Optimizuj svoj dan“, koja će trajati do početka jula. Kamion ukrašen kompanijskim sloganom Life’s Good obići će 11 poslovnih lokacija u Južnoj Koreji, prikazujući video zapise iz kampanje Life’s Good i slogane pozitivnosti koje su delili zaposleni u LG-u širom sveta. Cilj kampanje je širenje poruke optimizma među zaposlenima i širom sveta.
Zaključak
LG nastavlja da inspiriše i motiviše ljude širom sveta kroz svoje inovativne kampanje na društvenim mrežama. Kako je izjavio izvršni direktor kompanije Vilijam Čo: „Svi mi smo ambasadori brenda LG. Ako svako od nas počne da unosi vedrinu u svoje okruženje korak po korak, verujem da će LG jednog dana postati kompanija koja zaista zrači pozitivnošću, doprinoseći kreiranju boljih života i boljeg sveta.“