Kompanija LG ostvarila je rekordne rezultate u drugom kvartalu godine, koji pokazuju odličnu prodaju LG kućnih aparata u ključnim regionima, kao i ostvareni rast profita u poslovnoj jedinici za proizvodnju delova za vozila, usled oporavka globalne automobilske industrije.
U drugom kvartalu kompanija je zabeležila prihode od 19.5 triliona vona, 15 odsto veće u odnosu na isti period prošle godine. Operativni profit za drugi kvartal bio je 792.2 milijarde vona, odnosno za 12 odsto niži u odnosu na isti kvartal 2021, što je uglavnom posledica izazova sa kojim se kompanija suočila u upravljanju lancem snabdevanja i većim troškovima logistike.
Imajući u vidu razvoj pandemijske i ekonomske situacije i njihov uticaj na poslovanje, kompanija LG koristi svoj sveobuhvatni poslovni portfolio šireći prodaju sa premium proizvoda na proizvode za masovnu potrošnju i rastuće business-to-business segmente, kao što oni za auto delove.
Kompanija LG Home Appliance & Air Solution ostvarila je prihode od 8.07 triliona vona u drugom kvartalu, što je ujedno i prvi put u istoriji kompanije LG da je jedna poslovna jedinica premašila kvartalni prihod od 8 triliona. Operativni profit iznosio je 432,2 milijarde vona. Prihodi su porasli za 18 odsto u odnosu na isti period od pre godinu dana, najviše zahvaljujući odličnoj prodaji premium uređaja i onih iz novih kategorija, kao što su proizvodi za higijenu sa parnom tehnologijom, u ključnim regionima – odnosno u Severnoj i Latinskoj Americi. Poslovna jedinica planira da iskoristi ovaj trenutak, tako što će poboljšati konkurentnost premium proizvoda i jačati svoju ponudu za široku potrošnju.
Kompanija LG Home Entertainment Company ostvarila je rekordne prihode od 3.46 triliona u drugom kvartalu, sa operativnim gubitkom od 18,9 milijardi vona, što je posledica ulaganja u marketing, usled intenziviranih tržišnih uslova. Strategija kompanije LG, kada je reč o poslovnoj jedinici Home Entertainment je da se usredsredi na efikasno upravljanje marketinškim troškovima i rast segmenta premium televizora, posebno kada prodajna sezona dostigne vrhunac (na primer za vreme Svetskog prvenstva u fudbalu i praznika).
Kompanija LG Vehicle Solutions je ostvarila je prihode od 2.03 triliona vona u drugom kvartalu, što predstavlja povećanje od 19 odsto u odnosu na isti period 2021. što je ovu poslovnu jedinicu prvi put učinilo profitabilnom. Značajno veća prodaja podstaknuta je proaktivnom reakcijom kompanije na povećanu potražnju proizvođača automobila, efikasnim upravljanjem lancem snabdevanja. U atmosferi neizvesnosti, nastaloj usled inflacije i geopolitičkih rizika, kompanija će nastaviti da gradi jake odnose sa globalnim proizvođačima automobila, kao i da značajno upravlja troškovima, u cilju daljeg povećanja profitabilnosti.
Kompanija LG Business Solutions zabeležila je solidne prihode u drugom kvartalu od 1,54 triliona vona, sa operativnim profitom od 14.3 milijardi vona. Prihodi su porasli za 19 odsto u odnosu na period od pre godinu dana, najviše zahvaljujući oporavku biznis segmenta. Kompanija sada planira da se snažno usmeri na B2B segment, razvijanjem prilagođenih rešenja i širenjem svog portfolia proizvoda, kako bi obezbedila stabilan rast.
Prekinuto poslovanje: Finansijski rezultati kompanije LG za drugi kvartal, kada je reč o poslovanju sa solarnim panelima, koje je, kao što je ranije bilo najavljeno, obustavljeno prošlog juna, tretiraju se kao gubitak zbog prekinutog poslovanja.