Kompanija Lenovo danas je na forumu Canalys Channels najavila da će pokrenuti novi jedinstveni partnerski portal za EMEA (Evropa, Bliski Istok i Afrika) region. Novi portal će imati interfejs koji je jednostavan za korišćenje i predstavljaće mesto gde će partneri kompanije moći da dobiju neophodnu podršku i informacije. Novi partnerski portal kompanije Lenovo će omogućiti partnerima da na jednom mestu, brže i jednostavnije dobiju specijalne cene za PC računare i servere, pomažući im da brže odgovore na nove poslovne prilike.
Investiranjem u novi portal kompanija Lenovo pokazuje da je fokusirana na poslovne kanale. Novi portal je pokrenut da bi na jednom mestu bile objedinjene sve funkcije marketing sektora, poslovnih kanala, upravljanja poslovnim planovima i treninga, uz jednostavno povezivanje i navigaciju i najmodernije poslovne alate.
Svi alati na jednom mestu |
Ovaj portal predstavlja centralno mesto gde poslovni partneri mogu da imaju pristup personalizovanim komandnim tablama, najnovijim lokalizovanim vestima i važnim podacima o svojim profilima, informacijama o poslovnim kontaktima, kao i brojnim drugim alatima za pretragu resursa.
Novi portal će od 4. novembra zameniti aktuelnu Lenovo partnersku mrežu (LPN) koja obuhvata i nekoliko drugih veb sajtova sa zasebnim profilima i korisničkim interfejsom. Broj od više od 30 jedinstvenih veb sajtova koji su bili neophodni za svakodnevno dobijanje informacija smanjen je na samo jedan veb sajt, dok će korisnicima po prvi put biti omogućeno da samo jednim prijavljivanjem na profil pristupe različitim povezanim alatima.
Jednostavnije i brže povezivanje poslovnih kanala |
Zahvaljujući inovativnoj navigaciji i dizajnu koji je optimizovan za različite uređaje, novi Lenovo partnerski portal će omogućiti partnerima jednostavan pristup svim neophodnim informacijama putem PC računara, tablet uređaja ili mobilnih telefona.
Novi sistem će obezbediti partnerima komandne table sa personalizovanim i kompanijskim informacijama, ciljevima i akcijama koje mogu biti prilagođene prema potrebama partnera. Pored toga, sistem sadrži i novi alat za kobrending za jednostavnije sprovođenje zajedničkih marketing akcija. Sistem je takođe opremljen novim alatom za pretragu marketing sadržaja koji omogućuje korisnicima da za samo nekoliko sekundi pronađu fotografije, specifikacije i druge podatke. Novi portal će sadržati i opciju za odabir načina za kontaktiranje putem elektronske pošte, telefona i novog chat-a, pored već postojećih kompanijskih kanala za EMEA region, kao što su Linked-in (Lenovo Partner Community) i Twitter (@LenovoPartnerCommunity).
Edukacija i izdavanje sertifikata |
Novi portal je fokusiran na edukaciju korisnika o funkcionalnim karakteristikama koje mogu biti od koristi za prodaju i marketing u EMEA regionu, kao i individualnim funkcijama, i pruža partnerima mogućnost da pohađaju određene kurseve. Trening sektor na veb sajtu obuhvata sveobuhvatne grafičke vodiče i dodatne materijale, kao i korporativnu marketing podršku (E-2-E).