Kompanija LG Electronics objavila je finansijske rezultate za treći kvartal 2015. godine, koji je obeležila jaka operativna profitna marža u okviru kompanije Home Appliance & Air Solution, kao i skromni ukupni neto profit od 124,8 milijardi južnokorejskih vona (106,76 miliona američkih dolara). Usled sve veće konkurencije na tržištu televizora i smart telefona, prodaja u trećem kvartalu ove godine povećana je za 0,7 odsto u odnosu na prethodni kvartal, odnosno na 14,03 biliona južnokorejskih vona (12 milijardi američkih dolara), dok je operativni profit povećan u odnosu na prethodni kvartal i iznosi 294 milijardi južnokorejskih vona (251,5 miliona američkih dolara).
Kada je reč o pojedinačnim poslovnim jedinicama kompanije LG Electronics, rezultati izgledaju ovako:
- Kompanija LG Home Entertainment beleži prihode u iznosu od 4,29 biliona južnokorejskih vona (3,67 milijardi američkih dolara), što predstavlja povećanje od 9 odsto u odnosu na prethodni kvartal, shodno solidnoj prodaji UHD i OLED televizora na tržištima Severne i Latinske Amerike, kao i Zajednice Nezavisnih Država. LG planira da učvrsti svoju profitabilnost, preusmeravanjem svog marketinškog fokusa na premijum segment, nastavljajući da nudi konkurentne cene svojih proizvoda.
- Kompanija LG Mobile Communications isporučila je 14,9 miliona smart telefona, što predstavlja povećanje od 6 odsto u odnosu na prethodni kvartal. Uprkos povećanju prodaje od 12 odsto na tržištu Severne Amerike, ukupni prihodi iznose 3,38 biliona južnokorejskih vona (2,89 milijardi američkih dolara), što predstavlja smanjenje od 7 odsto u odnosu na prošli kvartal i 21 odsto u odnosu na isti kvartal prošle godine, shodno manjoj potražnji premijum uređaja na tržištu Južne Koreje. Kompanija LG očekuje da će plasman novog V10, kao i Nexus 5 smart telefona u četvrtom kvartalu ove godine poboljšati ponudu.
- Kompanija LG Home Appliance & Air Solution Company beleži uspešan kvartal uz povećanje prodaje od 4 odsto, što iznosi 4,15 biliona južnokorejskih vona (3,55 milijarde američkih dolara), i operativni profit od 245,6 milijardi južnokorejskih vona (210,1 milion američkih dolara), što predstavlja povećanje od 420 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Operativni profit od prodaje frižidera poboljšan je usled povećane prodaje premijum modela na tržištima Severne Amerike i Južne Koreje, dok su jedinstvene Twin Wash veš mašine doprinele povećanju profitnih marži.
- Kompanija LG Vehicle Components Company beleži rast prodaje od 6 odsto u odnosu na prošli kvartal, što iznosi 478,6 miijardi južnokorejskih vona (409,41 miliona američkih dolara). Prihodi od inženjeringa vozila bili su u stagnaciji s obzirom na smanjenu potražnju na tržištima Malezije i Rusije. S druge strane, investicije u istraživanje i razvoj u domenu električnih vozila i elektronskih automobilskih komponenti doprinele su skromnom operativnom gubitku.