Jumeirah Group, globalna luksuzna ugostiteljska kompanija i članica Dubai Holdinga, najavila je strateško partnerstvo sa Incode Technologies, liderom u oblasti verifikacije identiteta i tehnologijama autentifikacije za globalna preduzeća, kako bi unapredila usluge ugostiteljstva i dodatno inovirala iskustvo svojih gostiju.
Danas je industrija ispunjena procesima koji oduzimaju mnogo vremena i koji često ne ispunjavaju očekivanja zahtevnih gostiju koji traže besprekornu interakciju u svim aspektima njihovog hotelskog iskustva. Projektovano na način da pruži glatko iskustvo od trenutka kada gost kroči u Jumeirah hotel ili odmaralište, partnerstvo sa Incodeom će se direktno pozabaviti ovim izazovom upotrebom napredne digitalne i biometrijske tehnologije. U skladu sa najboljom praksom koja osigurava privatnost i bezbednost, sistem koristi identitet gosta za prilagođavanje i kreiranje zaista personalizovanih iskustava, kako u ugostiteljskom objektu, tako i van njega.
„Vreme je dragoceno za naše goste i zato stalno tražimo načine da njihovo iskustvo učinimo što je moguće besprekornijim, kako bi maksimalno iskoristili svoje vreme sa voljenim osobama“, prokomentarisao je Pedro Deakin, potpredsednik brenda i dizajna u Jumeirah grupi. „Uz pomoć našeg novog partnerstva sa Incodeom, iskoristićemo mogućnosti ličnog prepoznavanja i povezivanja sistema tako da naši interni sistemi mogu intuitivno da prilagode iskustvo gostiju na osnovu ponašanja prilikom kupovine i sačuvanih ličnih preferencija, na taj način izgrađujući poverenje i jačajući veze.
Dve kompanije dele viziju da prodrmaju današnje iskustvo gostoprimstva, gde tradicionalna nepovezana iskustva ostaju iza nas. Najvažnije karakteristike partnerstva uključuju:
- Transparentna identifikacija gosta: Za svega nekoliko sekundi, čak i pre dolaska, jedini potpuno automatizovani mehanizam za verifikaciju identiteta u industriji potvrđuje identitet gosta i povezuje nju ili njega sa Jumeirah One nalogom. Ovo omogućava gostima da se identifikuju onda kada to njima odgovara i odmah po dolasku ih uvodi u magično, personalizovano iskustvo.
- Automatsko kreiranje digitalnog ID-a: Digitalni profil svakog gosta se automatski kreira iz postojećih ID-ova i izvora plaćanja. Identitet gostiju postaje osnova za prilagođavanje svake interakcije, u objektu i van njega.
- Integrisano iskustvo: Gosti su u prilici da koriste svoj najjedinstveniji atribut – svoje lice – da u potpunosti upravljaju svojim iskustvom. Od rezervacije na Jumeirah.com, do pristupa digitalnom ključu i naručivanja pogodnosti i usluga u sobi, putovanje usredsređeno na identitet se pretvara u najtransparentnije iskustvo u industriji; a sve to istovremeno osigurava da privatnost i bezbednost ostanu najvažniji.
- Beskontaktna plaćanja: Koristeći biometriju, gosti plaćaju bilo koju uslugu bez potrebe za fizičkom platnom karticom.
„Čast nam je što imamo priliku da sarađujemo sa Jumeirah grupom – vizionarima u luksuznom iskustvu koje nude svojim gostima – kako bismo zajedno stvorili put za novu generaciju visoko personalizovanih usluga“, rekao je Rikardo Amper, osnivač i izvršni direktor Incodea. „Zajedno smo stvorili iskustvo koje donosi „vau“ faktor, stvarajući „aha“ trenutke u svakoj tački kontakta prilikom putovanja. Preuređenjem i uklanjanjem poteškoća tokom ovih momenata, gradimo poverenje i stvaramo obostrano zadovoljstvo između hotela i njihovih klijenata.”