Svi zainteresovani za besplatnu i sveobuhvatnu edukaciju o crowdfunding-u, odnosno grupnom finansiranju, mogu se do 28. maja prijaviti za učešće u drugoj „Crowdfunding akademiji“, koja će biti održana u junu ove godine u Beogradu.
Edukacija podrazumeva teorijski i praktičan rad sa polaznicima na svim aspektima planiranja i sprovođenja uspešne crowdfunding kampanje. Tim akademije čine stručnjaci u oblasti komunikacija, dizajna, preduzetništva i crowdfunding-a, a polaznici će imati priliku da detaljno razrade svoje projekte uz individualne i grupne konsultacije sa mentorima.
Program edukacije podrazumeva:
· osmišljavanje projektne ideje, finansija i tehnički aspekt pripreme kampanje,
· storytelling, dizajn i video pitch,
· plan komuniciranja i izgradnje mreže sa pružaocima podrške,
· savete i uputstva uspešnih preduzetnika, komunikacijskih stručnjaka i crowdfunder-a.
Rezultat prošlogodišnje „Crowdfunding akademije“ se ogleda u uspešno realizovanim kampanjama, kao što su u javnosti već prepoznate „Super banke“, poslastičarnica i socijalno preduzeće koje zapošljava penzionerke.
Crowdfunding je alternativni model finansiranja ideja, proizvoda i kampanja, kroz koji se može zatvoriti finansijski jaz u ranim fazama razvoja ideje ili projekta, testirati projekat u zajednici ili izgraditi zajednica oko određene ideje.
Međutim, doći do finansijskih sredstava za njenu realizaciju nije uvek tako jednostavno. Kroz crowdfunding, kapital za ideje obezbeđuju osobe sa bilo kog kraja sveta koje je nečija ideja zainteresovala iz najrazličitijih razloga, te žele da podrže kampanju i da u nju ulože novac.