Hudini, platforma za pronalazak rešenja za unapređenje ugostiteljskih usluga i Incode Technologies, lider u oblasti potvrde identiteta za globalna preduzeća, nedavno su objavili svoje strateško partnerstvo sa ciljem transformacije iskustva gostiju. Partnerstvo sa Incode-om će omogućiti Hudinijevim partnerima da implementiraju potvrdu identiteta tokom „check-in“ procesa putem poboljšane digitalne biometrijske tehnologije. Ovo udruženje će automatizovati ove procese čineći ih brzim, besprekornim i pogodnim za goste.
Industrija ugostiteljstva nastoji da poveže korisnike sa željenim lokacijama na najbolji način. Tokom revitalizacije nakon pandemije, vodeći igrači u industriji svesni su uticaja koji tehnologija može da ima na iskustvo gostiju, kao i potencijala da stvori dodatni prihod uz povećanje poverenja korisnika. U stvari, nedavna studija je pokazala da 76% hotelskih rukovodilaca želi da uvede „potpuno beskontaktno iskustvo“ do 2025.
Princ Thampi, osnivač i izvršni direktor kompanije Hudini, rekao je: „Gosti hotela žude za besprekornom uslugom kada putuju. Dugi procesi prijavljivanja i složene procedure plaćanja mogu negativno uticati na iskustvo gosta. Kao lider u biometrijskoj verifikaciji identiteta, rešenje kompanije Incode uklanja ove probleme i pomaže da se maksimalno poveća digitalno iskustvo gostiju, bez ugrožavanja bezbednosti ili privatnosti. Kroz naše partnerstvo sa Incode-om, uzbuđeni smo što možemo da ponudimo potpuno automatizovanu verifikaciju identiteta za naše funkcije prijavljivanja i odjave u našim partnerskim hotelima.”
I Incode i Hudini vide potencijal potvrde identiteta u ugostiteljskoj industriji i dele ambiciju za njenu široku primenu tokom prijave i odjave u hotelima. Za unapređenje te vizije, partnerstvo će uključivati sledeća iskustva:
· Transparentna identifikacija gostiju: Za nekoliko sekundi, čak i pre dolaska, jedini potpuno automatizovani mehanizam za proveru identiteta u industriji. Ovo omogućava gostima da se prijave kad god oni žele, podese Hudinijeve sisteme po svojim preferencijama i uživaju u personalizovanom iskustvo po samom dolasku.
· Automatsko kreiranje digitalnog ID-a: Digitalni profil svakog gosta biće automatski kreiran na osnovu postojećih ličnih dokumenata i izvora plaćanja. Ovo štedi vreme i energiju popunjavanja obrazaca.
· Besprekorno integrisano iskustvo: Kada se prijave, gosti koriste svoj najjedinstveniji adut— svoje lice — da u potpunosti upravljaju svojim putovanjem. Od rezervacije, pristupa digitalnom ključu, naručivanja pogodnosti i usluga u sobi, putovanje usredsređeno na identitet se pretvara u najtransparentnije iskustvo u industriji, uz obezbeđivanje privatnosti i bezbednosti.
· Beskontaktno plaćanje: Koristeći biometriju, Hudini može omogućiti gostima da plate bilo koju uslugu u celom objektu bez potrebe za fizičkom platnom karticom.
„Ugostiteljska industrija prolazi kroz period modernizacije i važno je da hoteli žele da iskoriste tehnologiju na najbolji mogući način“, objasnio je Rikardo Amper, izvršni direktor i osnivač Incode-a. „Zajedno sa dokazanim iskustvom koje Hudini ima u omogućavanju digitalne transformacije u ugostiteljskom sektoru, verujemo da naše rešenje može pomoći kompanijama da drastično unaprede iskustva gostiju“.