HisenseHisense

Hisense, jedan od globalnih lidera u industriji elektronike i kućnih aparata, proslavlja 55 godina postojanja, uz izvanredan rast i širenje na globalnoj sceni. Kompanija, koja je započela svoj put proizvodnjom radio-aparata u kineskom gradu Ćingdao, danas dominira tržištem sa inovativnim tehnologijama i rešenjima koja redefinišu standarde.

Od lokalne radionice do globalnog giganta

Osnovan u gradu Ćingdao, Hisense je od malog proizvođača prerastao u industrijskog lidera sa 36 industrijskih parkova i 30 istraživačkih centara na pet kontinenata. Prvi frižider kompanije, simbolično nazvan Xuehua, proizveden je 1969. godine i još uvek funkcioniše, dokazujeći filozofiju Hisense-a – kvalitet i pouzdanost. U Ćingdau, kompanija je ključni akter u razvoju pametnih gradskih rešenja, od saobraćaja do digitalnog zdravstva.

Tehnološka dominacija na globalnom tržištu

Hisense je tokom 2023. godine ostvario rast od 22% u Evropi, sa preko 17 miliona prodatih proizvoda i prihodom od 3,8 milijardi evra. U sektoru televizora, kompanija zauzima drugo mesto globalno, sa ambicijama da preuzme lidersku poziciju. Mini LED i Laser TV uređaji su među proizvodima koji su redefinisali iskustvo gledanja, dok saradnja sa Xbox brendom obećava dodatno unapređenje gaming industrije.

Inovacije koje transformišu tržište

Hisense je bio pionir u upotrebi naprednih tehnologija u sportu. Kao zvanični dobavljač ekrana za VAR sistem tokom Evropskog prvenstva u fudbalu, kompanija je dokazala svoju tehnološku superiornost. Partnerstvo sa FIFA Svetskim prvenstvom dodatno je učvrstilo globalni imidž brenda.

Planovi za budućnost uključuju razvoj televizora dijagonala većih od tri metra, a na predstojećem CES sajmu u Las Vegasu, Hisense će predstaviti nove proizvode koji obećavaju dalju transformaciju tržišta.

Kvalitet i održivost na prvom mestu

Hisense ne samo da teži inovacijama već i održivom razvoju. Njihova proizvodna filozofija stavlja akcenat na dugotrajnost uređaja, sa testovima koji simuliraju 20 godina rada. Ovaj pristup osigurava vernost potrošača i postavlja Hisense kao simbol kvaliteta.

Zaključak

Hisense ne samo da je simbol inovacija, već i primer kako se dugoročna vizija i kvalitet mogu pretvoriti u globalni uspeh. Sa planovima za dalju ekspanziju, kompanija je na putu da postane ne samo lider u industriji već i sinonim za tehnološku izvrsnost.


Omogućite notifikacije OK Ne, hvala