Kompanija LG Electronics (LG) objavila je finansijske rezultate za drugi kvartal 2019. godine. Ostvarena je globalna prodaja u iznosu od 15,63 biliona vona (13,40 milijardi američkih dolara) i poslovni profit od 652,3 milijardi vona (559,4 miliona dolara) za period od aprila do juna ove godine. U poređenju sa istim periodom prošle godine, prodaja je porasla za 4,1 odsto, dok je operativni profit niži za 15,4 odsto. Profitabilnost koja dolazi prodajom kućnih aparata i snažnim poslovnim rešenjima nadoknađuje gubitak nastao prodajom proizvoda za kućnu zabavu, automobilskih komponenti i mobilnih komunikacija.
Kompanija LG Home Appliance & Air Solution zabeležila je rekordni prihod u iznosu od 6,10 biliona vona (5,23 milijardi dolara) u drugom kvartalu, što je najbolji rezultat u istoriji ove poslovne jedinice u kompaniji LG. Rast prihoda bio je posebno snažan u Južnoj Koreji i regionima kao što su Severna Amerika, Evropa i Bliski Istok, a prihod je bio za 16,1 odsto viši u odnosu na drugi kvartal 2018. godine. Operativni prihod od 717,5 milijardi vona (615,3 miliona dolara) je najveći dosad zabeležen u periodu april-jun. Poslovna jedinica je snažnu profitabilnost zabeležila zahvaljujući stabilnom rastu, povećanoj prodaji proizvoda kao što su klima uređaji, kao i efektivnom smanjenju troškova.
Kompanija LG Home Entertainment ostvarila je poslovni profit od 3,67 milijardi vona (3,15 milijardi dolara miliona dolara), što predstavlja smanjenje od 4,5 odsto u odnosu na prošlu godinu usled smanjenja potražnje u Evropi i Latinskoj Americi gde su velika sportska takmičenja u drugom kvartalu 2018. godine generisala jaku prodaju. Operativni prihod od 205,6 milijardi vona (176,3 miliona dolara) opao je u odnosu na prethodni kvartal zbog povećanog obima investicija. Očekuje se da će potražnja za premijum proizvodima, uključujući OLED i NanoCell televizore, kao i Ultra HD televizore sa velikim ekranom, generisati dodatne prodajne mogućnosti u narednom kvartalu.
Kompanija LG Mobile Communications zabeležila je prodaju od 1,61 bilion vona (1,38 milijardi dolara), što je 21,3 odsto manji rezultat u odnosu na isti period prošle godine. Razlog tome je stagniranje potražnje na tržištu smart telefona i nastavak agresivnog spuštanja cena od strane kineskih brendova. Prodaja je porasla za 6,8 odsto u odnosu na prvi kvartal, ali je ova poslovna jedinica zabeležila operativni gubitak u iznosu od 313 milijardi vona (268,4 miliona dolara) kao rezultat povećanja marketinških investicija u cilju podrške lansiranja novih modela i dodatnih troškova u vezi sa preseljenjem proizvodnje smart telefona u Vijetnam. Očekuje se da predstavljanje konkurentnih smart telefona i sve veća potražnja za 5G proizvodima doprinesu poboljšanju performansi u trećem kvartalu.
Kompanija LG Vehicle Components Solutions ostvarila je prihod od 1,42 biliona vona (1,22 milijardi dolara), što je povećanje od 63 odsto u poređenju sa istim periodom prošle godine. U narednom periodu kompanija će se fokusirati na stabilizovanje ponuda komponenti prioritetnim kupcima, kao i na smanjenje troškova na novim projektima.
Kompanija LG Business Solutions je u drugom kvartalu ostvarila prodaju od 675,5 milijardi vona (579,29 miliona dolara), što je povećanje od 14,8 odsto u odnosu na isti period 2018. godine, ali i za osam odsto viši rezultat nego u prethodnom kvartalu. Razlog tome je povećana potražnja za LED i OLED komercijalnim displejima, kao i solarnim panelima, na tržištima Evrope i Sjedinjenih Američkih Država.