Fejsbuk zna popriličan broj informacija o svakom svom korisniku, a uskoro će znati daleko više. Naime, popularna društvena mreža će od sada gledati šta njihovi korisnici rade i kada nisu na Fejsbuku, a sve u cilju prikupljanja informacija koje će im olakšati bolje ciljanje reklama svakom korisniku ponaosob.

fb

Iz ove kompanije istakli su ove nedelje da će uskoro početi da prikupljaju podatke sa like i share dugmića i drugih društvenih vidžeta (widget) koji se nalaze na milionima različitih sajtova.

Fejsbuk već neko vreme prati navike svojih korisnika kada je reč o surfovanju internetom, kao i detalje iz njihovih profila i aktivnosti na samoj društvenoj mreži.

“Nadamo se da će reklame koje prikazujemo ljudima uskoro postati još korisnije i relevantnije, a nov način prikupljanja informacija će nam to omogućiti, pa će se našim korisnicima prikazivati reklame koje ih zaista i zanimaju”, istakao je Stefan Dedmen, globalni direktor za privatnost u Fejsbuku.


Omogućite notifikacije OK Ne, hvala