LG UltraGear Gaming Monitor

Erste Grupa u saradnji sa kreatorom video-igara i organizatorom esports turnira „Riot Games“ podržava razvoj i
rast esports na svojim ključnim tržištima u Centralnoj i Istočnoj Evropi (CIE) i preuzima ulogu zvaničnog, glavnog
partnera finala plejofa „League of Legends evropskog prvenstva“ (LEC). LEC je vrhunsko takmičenje na
evropskom nivou za prvu „League of Legends“ titulu, koju dodeljuje „Riot Games“.

Početak sponzorstva ova bankarska grupa obeležava upečatljivim videom koji prikazuje kako mladi gejmer
prevazilazi svoja početnа oklevanja i postaje uspešan u esports takmičenjima:
Letnja sezona plejofa LEC-a biće održana krajem avgusta. Plejof je ujedno i prelazna etapa u napredovanju
takmičarskih timova do nivoa „Svetovi” – svetskog prvenstva za „League of Legends”, koje predstavlja najvišu
titulu u esports sektoru, sa više od 100 miliona igrača mesečno.

Podrška esports igračima i fanovima da veruju u sebe

Erste Grupa je jedan od prvih velikih brendova fokusiranih na region CIE koji je prepoznao da esports beleži sve
veću popularnost. Svojom posvećenošću da ojača esports položaj u CIE kroz ulogu glavnog partnera plejofa
LEC-a, bankarska grupa želi da pomogne da se potencijal novog sporta približi ljudima širom regiona.
„Na esports gledamo kao na ekosistem koji povezuje novu generaciju i cilj nam je da na održiv način podržimo
njegov rast. Erste želi da podstakne ovu mladu, rastuću zajednicu da veruje u sebe i pomogne joj da svoja
uverenja i samopouzdanje podeli sa širom javnošću. Na taj način nastojimo da iskoristimo esports potencijal, koji
prevazilazi regionalni nivo, pomognemo njegovim zajednicama u još snažnijem prekograničnom umrežavanju,
posebno u ovim izazovnim vremenima, kao i u jačanju okvira u kojem ovaj novi pokret može da nastavi da raste“,
objašnjava Peter Bosek, član Upravnog odbora Erste Grupe zadužen za poslove sa stanovništvom.

Ova bankarska grupa sa sedištem u Beču, koja posluje širom regiona CIE, nastoji da stvori veliki broj aktivacija
putem svih kanala kroz svoju ulogu sponzora plejofa LEC-a. Polazna tačka je emotivni video koji slogan Erste
Grupe #verujusebe uvodi u esports sferu na način koji je prilagoĎen brendu. Video upoznaje gledaoce sa
skepticima i kritičarima sa kojima se esports susreće kao mlada disciplina, kao i emocionalnim preprekama sa
kojima se suočavaju mladi profesionalci u ovoj oblasti. Istovremeno, naglašava veru Erste Grupe u esports i
podstiče novu generaciju gejmera da veruju u sebe.

Erste Grupa će takoĎe ponuditi dodatne edukativne i zabavne sadržaje na društvenim mrežama, usmerene
prvenstveno ka esports ljubiteljima, ali i ka široj javnosti, sa ciljem predstavljanja ovog novog sporta. Agencija za
sportski marketing „Jung von Matt/SPORTS“ pruža Erste Grupi strateške savetodavne usluge u esports oblasti i
zadužena je za osmišljavanje i sprovoĎenje svih aktivacija koje se tiču uloge bankarske grupe kao glavnog
partnera finala plejofa LEC-a.

Partnerstvo Erste Grupe i „Riot Games“ zapravo je već pokrenuto u prolećnoj sezoni plejofa LEC-а, ali je izbijanje
pandemije korona virusa dovelo do premeštanja sponzorskih komunikacija i aktivnosti na predstojeći plejof.
„Naravno, prvobitno smo zamislili sasvim drugačiji početak našeg sponzorstva. Esports za nas ne predstavlja
samo dodatan reklamni prostor, već ga vidimo kao platformu za prava partnerstva. Zato nam je bilo jasno da
ćemo ostati pri sponzorisanju plejofa LEC-а i utoliko smo zadovoljniji što sada možemo da pređemo sa
ograničenog na zaista vidljivo predstavljanje ove aktivnosti,” ističe Martin Radžabi-Raset, direktor strategije i
komunikacija brenda u Erste Grupi.

„Saradnjom sa Erste Grupom kao najinovativnijom bankarskom grupom u Austriji i regionu CIE, stekli smo
odličnog partnera koji želi da ojača i učvrsti esports položaj u regionu zajedno sa nama – ne samo putem
oglašavanja, već i kao snažan infrastrukturni partner,” navodi Alban Dešelot, direktor za partnerstva i poslovni
razvoj u EMEA regionu u „Riot Games“.

Erste Grupa se pridružuje vodećim esports globalnim brendovima

Popularnost esports zabeležila je ogroman porast proteklih godina i dovela do formiranja profesionalnih timova,
liga, struktura, medija i sasvim novih ekonomskih sektora. Esports takmičenja sada prati više od 490 miliona
ljubitelja širom sveta (uz stopu rasta od 11,7 procenata meĎugodišnje u 2020. godini), od čega je više od 50
miliona samo u Evropi.

Javnost često nije upoznata sa činjenicom da najveću pojedinačnu starosnu grupu meĎu esports ljubiteljima čine
ljudi starosti od 21 do 35 godina – 38 odsto ukupne esports publike. Pored toga, žene čine gotovo 40 procenata
esports publike.

Raznovrsne i privlačne demografske karakteristike miliona fanova koji prate esports putem prenosa uživo i na
stadionima dovele su do toga da meĎunarodni brendovi kao što su „McDonald’s“, „BMW“, „Mercedes-Benz“ ili
„Louis Vuitton“ sve više pokazuju interesovanje za sponzorstva.


Omogućite notifikacije OK Ne, hvala