Drustvo Srbije za odnose s javnoscu nagradilo je najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative u 2015. godini, na tradicionalnom, 19. po redu godisnjem PRijemu koji je odrzan u Mikser House-u.
Nagrada za Izuzetan licni doprinos u oblasti komunikacija “Srdjan DJuric”, urucena je Miloju Sekulicu, osnivacu i direktoru agencije Home Page.
U kategoriji PR agencija godine nagrade su pripale agencijama – Represent Communications, u kategoriji velikih PR agencija i SVA, u kategoriji malih i srednjih PR agencija).
PRiznanje za najbolji komunikacijski projekat osvojile su sledece Agencije i Kompanije:
Represent Communications je osvojio nagrade za projekte Proslava 10 godina od akvizicije Rosa vode u kategoriji Korporativne komunikacije, nagradu u kategoriji Krizne komunikacije za “Zensku ekspediciju na Himalajima” i u kategoriji Drustveno odgovornih projekata za kampanju “Pomazemo da imaju i oni koji nemaju” za klijenta Delhaize Serbia.
Agencija New Moment PR, dobila je tri nagrade: za projekat “Dugme za pomoc” u kategoriji Komunikacija u neprofitnom sektoru, zatim za projekat “Zene u biznisu”, sa kompanijom Banca Intesa i za kampanju “Reci to cokoladom” za klijenta Soko Stark, u kategoriji Brand PR.
Agencija SVA je dobila nagradu za projekat “Biram zivot”, uradjen u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobracaja Republike Srbije, dok je agencija Home Page dobila nagradu za projekat “My Serbia” za Turisticku organizaciju Srbije.
Projekat #FantaSelfie agencije Executive Group nagradjen je u kategoriji Najbolje implementirana medjunarodna kampanja.
U kategoriji Korporativne komunikacije za mala i srednja preduzeca, nagradu je dobila agencija Blumen Group za projekat “Ktitor novih ideja” uradjen za kompaniju Ktitor.
U kategoriji internih komunikacija, nagradu je dobila kompanija Smart Vision za projekat “Engage Energize Enjoy” za klijenta Adecco Outsourcing.
Nagradu Dr Dragutin Vracar za najbolji akademski rad, dobili su Danica Radovanovic za doktorski rad iNovak Uscumilic za master rad.
Ove godine je na adresu Drustva pristiglo cak 87 radova, rasporedjenih u 11 razlicitih kategorija, dok su se u finalnom izboru nasla 33 rada iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.
Specijalni gost veceri bio je Maxim Behar, predsednik ICCO-a, Internacionalne mreze PR udruzenja ciji je clan nedavno postalo i Drustvo Srbije za odnose sa javnoscu.