Kompanija LG Electronics započinje globalnu brending kampanju svoje premium SIGNATURE linije širom Evrope i Severne Amerike. Tema kampanje koja će se sledeće godine proširiti i na druge regije je Umetnost suštine (The Art of Essence). Kampanja „LG SIGNATURE in The City“ proistekla je iz ideje da najlepše dizajnirani uređaji iz sfere potrošačke elektronike imaju mnoštvo sličnosti sa prelepim arhitektonskim građevinama.
U okviru kampanje LG će otkriti novi kreativni spot koji upoređuje umetničke osobenosti uređaja iz SIGNATURE linije sa velikim delima arhitekture Njujorka, Londona, Pariza i Štutgarta. LG SIGNATURE proizvodi i znamenitosti ovih gradova prikazani su zajedno kako bi oslikali estetske vrednosti, inovativnost i prefinjenost. Kampanja će obuhvatiti i niz sjajnih događaja u velikim gradovima širom sveta, čime će LG SIGNATURE linija biti promovisana u savremenom, kosmopolitskom okruženju. Kampanja je započela umetničkom izložbom na sajmu IFA 2016 u Berlinu, a video možete pogledati na ovom linku:
https://www.youtube.com/watch?v=Z7uJQvv2VLk
„Ovo je najveća kampanja koju smo pokrenuli u proteklih nekoliko godina, što pokazuje koliko je SIGNATURE linija važna za naš dalji razvoj i strategiju poslovanja”, izjavio je tom prilikom Brian Na, globalni direktor marketinga kompanije LG Electronics. „Optimisti smo i verujemo da je kompanija LG spremna da prevaziđe granice koje su do sada važile u oblasti potrošačke elektronike“.