Kompanija Dell predstavila je Premium Support, servis za korisnike računara koji drastično poboljšava korisničko iskustvo pružajući besplatnu podršku. Servis je trenutno dostupan u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi, ali će od sada biti dostupan u još 110 zemalja širom Azije, Evrope, Bliskog Istoka, Afrike i Latinske Amerike. Servis Premium Support pruža 24/7 podršku stručnih tehničara na bilo kojoj lokaciji, a nakon daljinske dijagnoze pruža uslugu na licu mesta, kao i proaktivno automatizovanu podršku za korisnike računara i tableta.
Uz podršku inovativne, nagrađivane SupportAssist tehnologije, Premium Support servis automatski detektuje oba hardverska i softverska problema i proaktivno upozorava korisnike. Kako bi ostvario kontakt[1] sa korisnicima i započeo rešavanje problema, često i pre nego što saznaju da problem postoji, SupportAssist pruža pomoć Dell tehničara.
Ključne karakteristike:
Premium Support servis je dizajniran kako bi zadovoljio potrebe današnjih korisnika i značajno smanjio vreme potrebno za rešavanje zajedničkih problema sa hardverom uz 59 odsto manje koraka u procesu podrške i 86 odsto manje vremena provedenih na telefonu sa tehničkom podrškom. Glavne karakteristike uključuju:
- 24/7 podrška putem telefona ili online
- Servis na licu mesta nakon daljinske dijagnoze u roku od jednog do dva radna dana
- Jedan izvor za hardver i softver ekspertizu
- Proaktivna rešavanje problema automatski detektovano od strane SupportAssist tehnologije
- Sveobuhvatna softverska podrška i zajednička pomoć za instalirane softvere, kao što su Microsoft Office, Explorer, Outlook i još mnogi drugi
- Opcije help i how to za mrežno povezivanje, podešavanje štampača, back-up, antivirus, nadogradnju operativnog sistema i drugo.
„Kroz istraživanje koje smo sproveli, korisnici su izneli svoje glavne prioritete kada je reč o podršci: blagovremeno i efikasno pružanje usluga, stručno uslužno osoblje, kao i pokrivenost hardverskih i softverskih problema. Premium Support servis pruža korisnicima 24/7 podršku visoko obučenih tehničara na licu mesta kada je to potrebno. Korisnici mogu biti opušteni, znajući da Dell stručnjaci stoje iza njih, bez obzira gde se nalaze“, izjavio je Doug Schmitt, potpredsednik i generalni direktor Global Support and Deployment odeljenja kompanije Dell.
Dostupnost
Premium Support servis dostupan je danas u 109 zemalja na Dell Inspiron i Alienware sistemima, kao i u Japanu počevši od 10. maja. Premium Support će za korisnike XPS sistema biti dostupan od 12. jula. Služba podrške će biti dostupna u toku godine.[2] U Rusiji i mnogim drugim zemljama, servis će biti dostupan kao prva sveobuhvatna podrška nadogradnje od osnovne hardverske podrške kompanije Dell.
[1] Kompanija Dell ne upućuje pozive radi rešavanja problemauz naplatu, ukoliko korisnik nije prethodno zatražio pomoć, osim ako je korisnik prijavljen za Dell Premium Support usluge kao što su Dell Tech Concierge, Dell Premium Support ili Dell ProSupport.
[2] Dostupnost varira u zavisnosti od regiona i od distributera.