Crowne Plaza Beograd uz aplikaciju Therefore sistema za dokumente kompanije Canon, digitalizovala najznačajnije poslovne procese
Hotel Crowne Plaza Beograd je ustanovio temeljan i kompleksan sistem kontrole poslovanja i izveštavanja, kojim je upravljano ručno od samog otvaranja hotela 2013. godine. Zadaci su obuhvatali štampanje, skeniranje i korišćenje različitih sistema sa niskim nivoom automatizacije, koji nisu bili međusobno povezani. Za manje od godinu dana, tim hotela Crowne Plaza uspeo je da potpuno transformiše tri sveobuhvatna poslovna procesa, i to pomoću digitalne podrške
spoljnog partnera, slovenačke kompanije HC Center koja je akreditovani partner kompanije Canon i aplikacije Therefore, sistema za dokumente kompanije Canon.
Izazovi rada u hotelijerstvu su mnogobrojni i sa sobom nose različite nepovoljne scenarije, poput činjenice da različita hotelska odeljenja svakodnevno šalju izveštaje o kupovinama, investicijama i internoj kontroli da štampani izveštaji kruže vrlo često među raznim potpisnicima i odeljenjima, pri čemu se lako može desiti da se dokumenti izgube ili da zbog velikog broja učesnika u lancu komunikacije ili zbog odsustva nekog od potpisnika, svakodnevni zadaci ili procesi kupovine traju čak i po nekoliko dana.
Zatečeno stanje u hotelu Crowne Plaza Beograd i osnovni zadatak pred kojim se našla kompanija HC Centrar bila je potreba povećanja efikasnosti i produktivnosti i smanjenje suvišnih koraka u dnevnom radu zaposlenih. Ranije su zaposleni u hotelu pripremali više od 100 stranica raznih dokumenata svakoga dana, koje je tada trebalo odštampati, potpisati i pečatirati. Kao posledica toga, tri važna procesa – kupovina, upravljanje budžetom i interna kontrola zahtevala su od zaposlenih mnogo vremena, a nepotrebna odlaganja uzrokovala je i činjenica da je otiske trebalo pronalaziti u arhivi.
Digitalno rešenje koje je postavljeno u saradnji sa slovenačkom kompanijom HC Center i aplikacijom Therefore, sistema za dokumente kompanije Canon, trenutno je optimizovalo sledeće tri oblasti važne za svakodnevno poslovanje hotela: Zahtev za nabavku (Purchase Order (PO), CapEx -Kapitalni izdaci (Capital Expenditure) i Kontrolna samoprocena – Control Self-Assessment (CSA). Tako se ovaj, najveći hotel u Beogradu našao među nekoliko hotela u Evropi koju su mnogo poslovnih procesa doveli do nivoa kompletne digitalizacije.
“Glavne prednosti sistema za dokumente Canon Therefore su: ušteda vremena, efikasnost i postignuta transparentnost. Svaki dokument možete pronaći u bilo kom trenutku, prateći njegovu putanju među potpisnicima, i brzo ga dobaviti iz arhive radi interne revizije. Produktivnost je povećana. Finansijska služba je prezadovoljna!”- rekao je Goran Radisavljević, Rukovodilac IT odeljenja, Crowne Plaza Beograd.