‘New age’ medijski gigant BuzzFeed lansirao je krajem juna novu aplikaciju – BuzzFeed News. Mačke, slatke bebe i kvizovi za devojke u dvadesetim godinama ostali su po strani, a servis služi kao svojevrsna informativna aplikacija koja korisnike obaveštava o nešto ozbiljnijim temama, ali i priređuje sadržaj uz velike i jasne naracije.
Ukoliko se pitate zašto je ovaj medijski gigant sredinom 2014. godine procenjen na $850 miliona (jedan Washington Post je kupljen za “svega” $250 miliona), upustio u proces kreiranja još jedne aplikacije, odgovor leži u strategiji koju je kompanija usvojila, a koja kaže da će njihov sadržaj biti prisutan tamo gde su korisnici – pa makar to bio i Snapchat ili druge aplikacije koje umnogome odvlače korisnike od glavnog sajta.
Poznata je rečenica direktora BuzzFeed-a, Džona Peretija koji je izjavio da ovaj medij za nekoliko godina možda neće ni imati potrebu za sajtom, te da je ključno za medije da budu tamo gde su korisnici, u formatu koji je njima najbliži. Da li je BuzzFeed News još jedan eksperiment koji pokušava da odgovori na zahteve korisnika? Apsolutno!, Ssudeći po dosadašnjim rezultatima, ekipa koja stoji iza čitavog projekta itekako zna kako da dođe do korisnika!