Aplikacija Groceries by MasterCard- resenje koje olaksava svakodnevnu kupovinu

Na Sajmu potrošačke elektronike, kompanija MasterCard je predstavila novu aplikaciju Groceries by MasterCard koja potrošačima omogućava da poručuju namirnice direktno putem novog Family Hub frižidera kompanije Samsung. Kao prva aplikacija za kupovinu koja je integrisana u frižider, Groceries by MasterCard povezuje potrošače sa vodećim trgovcima u okruženju koje je za njih same praktičnije i efikasnije, a to je sopstvena kuhinja. Ova aplikacija redefiniše iskustvo kupovine namirnica za celu porodicu time što članovima domaćinstva omogućava da dele, dodaju, upravljaju i menjaju svoje spiskove za nabavku tokom cele nedelje.

Aplikacija Groceries by MasterCard- resenje koje olaksava svakodnevnu kupovinu

Aplikacija Groceries je razvijena u partnerstvu MasterCard Labs sektora i kompanije Samsung i biće ugrađena u Samsungove Family Hub frižidere. Prilikom pokretanja aplikacije, potrošači će moći da kupuju i da odabiraju proizvode koje žele i svoje omiljene brendove od vodećih trgovaca i ključnih partnera u ovoj integraciji:  FreshDirect i ShopRite, koji su najveći lanci supermarketa u SAD-u. Proizvodi se dodaju u korpu, a finalna kupovina se potvrđuje unošenjem četvorocifrenog PIN koda, čime se obezbeđuje kontrola nad nabavkama u domaćinstvu. Plaćanje se vrši putem jedinstvenog i jednostavnog iskustva kupovine i prihvaćene su sve debitne i kreditne kartice izdate u SAD-u. Trgovci dostavljaju porudžbine direktno na adresu kupaca i nema korišćenja usluga eksternih kurirskih i konsijerž službi, što kupovinu čini efikasnijom.

 

Groceries aplikacija proučava kupovne navike porodice, te daje personalizovane predloge proizvoda i brendova prilikom kupovine. Nove mogućnosti će se dodavati u aplikaciju, uključujući i recepte i video integraciju. Kako se implementacija ove aplikacije bude vršila tokom 2016. godine, nove namirnice biće uključivane u aplikaciju zahvaljujući partnerstvu kompanije MasterCard sa kompanijom MyWebGrocer, koja pruža rešenja iz oblasti elektronske trgovine i digitalnog marketinga za više od 130 trgovaca širom sveta i više od 500 velikih marki robe široke potrošnje.

 

„U svetu gde je svaki uređaj, bio to telefon ili frižider, povezan na internet, način na koji potrošači vrše interakciju sa svojim omiljenim brendovima se menja,“ izjavila je Beti Devita, direktor poslovanja u MasterCard Labs sektoru. „Mi razvijamo primamljivo, sigurno i glatko iskustvo kupovine za potrošače putem svih kanala i urađaja, dok istovremeno brišemo granice između načina na koji kupujemo i na koji plaćamo.“

 

Kompanija MasterCard je razvila i mobilnu aplikaciju Groceries koja omogućava da više članova domaćinstva dodaju proizvode po svojoj želji u istu korpu za nabavku. Putem ove aplikacije, potrošači mogu da skeniraju bar kodove na proizvodima kako bi oni što lakše bili pridodati u korpu za nabavku.

 

Samsung Family Hub frižideri biće dostupni u Sjedinjenim Američkim Državama počevši od maja ove godine.

 


Omogućite notifikacije OK Ne, hvala