LG je poznata po svom angažmanu u inovacijama i tehnologiji, pa je na CES 2023 predstavila nove proizvode i tehnologije koje će poboljšati kvalitet života ljudi.
Izvršni direktor kompanije LG Electronics, William Cho, potvrdio je na CES-u da kompanija ostaje posvećena inovacijama i stvaranju boljeg života za sve. On je naglasio da se kompanija suočava sa novim izazovima i da su potrošači ključni za sve inovacije koje razvijaju. Cilj kompanije je da inovacije donesu radost i zadovoljstvo potrošačima.
Izvršni direktor kompanije LG Electronics, William Cho, je istakao da kompanija ima fokus na inovacije koje su usmerene ka korisniku i koje doprinose boljem životu. On je naglasio da LG OLED predstavlja primer revolucionarne inovacije koja je promenila iskustvo gledanja televizije. Kompanija nastavlja da radi na unapređenju korisničkog iskustva i uvođenju novih interaktivnih usluga, kao što su obrazovna onlajn platforma MasterClass, aplikacija za vežbanje MaxPro i metaverse servis Sansar, putem LG televizora.
Kompanija ima poseban fokus na sektor mobilnosti, gde se etablirala kao jedan od preferiranih partnera za inovacije u auto industriji svojim rešenjima za vozila. LG je udružio sa nekim od najpriznatijih svetskih automobilskih brendova, koristeći uvide kupaca iz oblasti potrošačke elektronike, napredne tehnologije i stručnost iz različitih industrija kako bi unapredio iskustva tokom vožnje.
Cho je takođe spomenuo LG ThinQ UP, rastuću kategoriju kućnih uređaja koja nude jedinstvene mogućnosti za nadogradnju i personalizaciju. Premijum linija uključuje revolucionarne proizvode kao što je LG MoodUP™ frižider, koji može promeniti boju u skladu sa ukusom, raspoloženjem ili kuhinjskim dekorom korisnika.
Cilj kompanije LG je da pruži “Prvo”, “Jedinstveno” i “Novo” iskustvo za sve svoje proizvode i rešenja kako bi se obezbedio bolji život za sve. Kompanija ima interne programe za podsticanje inovacija i ohrabruje zaposlene da se prilagode novim izazovima. Na CES-u, LG je predstavio proizvode razvijene u okviru LG Labs, novog projekta kompanije koji obuhvata proizvode, usluge i marketinške aktivnosti zasnovane na eksperimentalnim idejama i kreativnim konceptima iznutra i izvan kompanije.
Ovi proizvodi uključuju “Hover Gym”, rešenje za fitnes koji koristi tehnologiju kontrole motora omogućava korisnicima da vežbaju bez odvojenih tegova; “excicle”, rešenje za vežbanje kod kuće za izuzetno iskustvo vožnje bicikla u zatvorenom; “brid.zzz”, rešenje za spavanje koje može da oseti moždane talase kako bi stvorilo otkucaje koji pomažu korisnicima da se opuste; i “pluspot”, servisna platforma koja nagrađuje kada se uređaji poput električnih bicikala i dasaka montiraju na njegove stanice za bežično punjenje.
LG proširuje svoj poslovni portfolio kako bi obuhvatio nove oblasti kao što su punjenja za električna vozila (EV), digitalno zdravlje i sadržaj za webOS platformu. Istovremeno, kompanija povećava ulaganja u osnovne „buduće“ tehnologije, uključujući AI i 6G, kao i u saradnju sa startup-ima preko LG NOVA (LG North American Innovation Center).
Uz to, kompanija ulaže kontinuirane napore kako bi napravila strateška partnerstva sa globalnim liderima u velikom broju industrija. Naročito u content industriji, kompanija blisko sarađuje sa mnogim cenjenim partnerima kako bi obezbedila više sadržaja za korisnike.
Jedan od ključnih partnera kompanije LG u content uslugama jeste kompanija Paramount Streaming, na čelu sa Tomom Rajanom, predsednikom i izvršnim direktorom. Dve kompanije se zajedničkim snagama trude da ponude neverovatno iskustvo desetinama miliona kupaca širom sveta. „Pluto TV, vodeći besplatni televizijski servis za striming, proširuje naše integrisane kanale za LG kanale, dodajući više od 100 kanala u ovom kvartalu širom sveta“, rekao je Tom Rajan i napomenuo da će ove dve kompanije nastaviti da nadograđuju svoje partnerstvo i u 2023. godini