Kompanija LG ostvarila je prihod od oko 15,84 milijardi dolara u trećem kvartalu 2022. godine, što je rast od 14,1 odsto u odnosu na isti period prošle godine i najveći kvartalni prihod u istoriji kompanije. Operativni profit za treći kvartal iznosio je oko 558,04 miliona dolara, odnosno 25,1 odsto više nego lane.
U trećem kvartalu, kompanija je zabeležila rast prihoda kao rezultat veće prodaje premium kućnih aparata, uključujući nove kategorije uređaja i automobilske delove. Međutim, s obzirom na jednokratne troškove nastale prošle godine, operativni profit je pao zbog slabe potražnje uzrokovane usporavanjem globalne ekonomije.
Kompanija LG Home Appliance & Air Solution ostvarila je ukupnu kvartalnu prodaju u iznosu od 5,6 milijardi dolara u trećem kvartalu, odnosno skok od 5,8 odsto u odnosu na isti period prošle godine i najveći prihod ostvaren u trećem kvartalu, kada je ovoj poslovnoj jedinici reč. Operativni profit od 170,64 miliona dolara bio je niži u odnosu na prošlu godinu usled povećanja investicija u marketingu i većih troškova logistike. Rast prihoda postignut je zahvaljujući odličnim rezultatima prodaje premium kućnih aparata, kao što su higijenski proizvodi sa tehnologijom vodene pare, u ključnim regionima – Severnoj Americi i Evropi. Kada je o ovoj poslovnoj jedinici reč, plan je da trenutni trend rasta bude iskorišćen za povećanje konkurentnosti na tržištu premium proizvoda i jačanjem linije proizvoda široke potrošnje, kao i da se upravljanje troškovima prilagodi u cilju povećanja profitabilnosti.
Kompanija LG Home Entertainment ostvarila je rekordne prihode od 2,76 milijardi dolara u trećem kvartalu i operativni gubitak od 41,4 miliona dolara što se odrazilo na veće marketinške investicije kao odgovor na pojačanu tržišnu konkurenciju. Strategija kompanije LG Home Entertainment biće, pored optimalnog upravljanja zalihama., orijentisana na efikasno upravljanje troškovima marketinga i jačanje segmenta premium televizora.
Kompanija LG Vehicle component Solutions ostvarila je kvartalnu prodaju od oko 1,72 milijarde dolara, odnosno 45,6 odsto u odnosu na isti period 2021. godine, što je i najveći prihod ove poslovne jedinice u trećem kvartalu. Operativni profit iznosio je oko 71,3 miliona dolara. Veliki skok prodaje podstaknut je proaktivnim odgovorom na veću potražnju na tržištu automobila, kao i efikasnim upravljanjem lancem snabdevanja. Kompanija će nastaviti da gradi jake odnose sa globalnim proizvođačima automobila i radi na povećanju profitabilnosti kroz efikasno upravljanje troškovima.
Kompanija LG Business Solutions zabeležila je prihode od oko 1,04 milijardi dolara, uz operativni gubitak od 10,76 miliona dolara, što je posledica skoka cena sirovina i uvećanja troškova logistike na globalnom nivou. Prihodi su porasli za 9,7 odsto u odnosu na period od pre godinu dana uglavnom zahvaljujući oporavku B2B segmenta. Kompanija planira da se ofanzivno fokusira na oporavak ovog segmenta, razvojem prilagođenijih rešenja i proširenjem ponude kako bi ostvarili stabilan rast zajedno sa normalizacijom snabdevanja glavnim komponentama, aktivnim smanjenjem troškova i efikasnijim upravljanjem resursima.