Kompanija LG objavila je da konsolidovani prihod u trećem kvartalu 2021. godine iznosi 18,79 biliona južnokorejskih vona (KRW) (16,23 milijarde dolara), što predstavlja povećanje od 22 odsto u odnosu na isti kvartal prošle godine i najveći kvartalni prihod u istoriji kompanije LG Electronics. Profitabilnost je takođe bila jaka u kvartalu, ali je delimično nadoknađena jednokratnom naplatom. Operativni profit od 540,7 milijardi KRW (466,99 miliona dolara) bio je za 49,6 procenata manji nego u trećem kvartalu prethodne godine, što odražava proviziju od 480 milijardi KRW (415 miliona dolara).
Kompanija LG Home Appliance & Air Solution je u trećem kvartalu 2021. godine ostvarila prihod od 7,06 biliona KRW (6,1 milijardi dolara) uz operativni profit od 505,4 milijarde KRW (436,51 miliona dolara). Prodaja je porasla za 14,7 odsto u odnosu na isti kvartal prošle godine, premašivši 7 biliona KRW po prvi put zahvaljujući snažnom rastu u Americi i Evropi. Očekuje se da će konkurentnost proizvoda i operativna efikasnost pomoći LG-u da održi zamah rasta, uprkos sporijem tempu usled povećanja troškova sirovina.
Kompanija LG Home Entertainment je u trećem kvartalu ostvarila prodaju od 4,18 biliona KRW (3,61 milijardu dolara), što je 13,9 odsto više nego u istom periodu prošle godine. Ovo je bilo četvrto uzastopno tromesečje sa prihodima od preko 4 biliona KRW, velikim delom izazvano stalnim rastom potražnje za vrhunskim proizvodima kao što su OLED televizori sa velikim ekranom na ključnim tržištima Severne Amerike i Evrope. Operativni profit od 208,3 milijarde KRW (179,91 miliona dolara) opao je u odnosu na treći kvartal prošle godine zbog povećanja cena komponenti kao što su LCD paneli.
Kompanija LG Vehicle component Solutions ostvarila je prihod od 1,74 biliona KRW (1,5 milijardi dolara) u trećem kvartalu 2021. godine, što predstavlja povećanje od 4,8 odsto u odnosu na isti period 2020. godine. Operativni gubitak u trećem kvartalu 2021. godine iznosio je 537,6 milijardi KRW (464,32 miliona dolara) uključuje jednokratnu naknadu od 480 milijardi KRW u vezi sa povlačenjem Chevy Bolt EV od General Motorsa. Iako je industrija zabeležila porast potražnje za automobilima, uključujući EV tokom kvartala, globalno automobilsko tržište je doživelo značajan poremećaj zbog nedostatka poluprovodnika. U četvrtom kvartalu, kompanija će se fokusirati na jačanje svog globalnog lanca snabdevanja kroz veću saradnju sa OEM proizvođačima automobila i drugim dobavljačima komponenti.
Kompanija LG Business Solutions povećala je prodaju u trećem kvartalu na 1,69 biliona KRW (1,46 milijardi dolara), što je povećanje od 13,9 odsto u odnosu na prošlu godinu zahvaljujući stalnom rastu potražnje za proizvodima za prikaz informacija, računarima i monitorima, kao i postepenom oporavku B2B segmenta. Operativni gubitak od 12,3 milijarde KRW (10,62 miliona dolara) uzrokovan je višim cenama glavnih komponenti uključujući LCD panele, poluprovodnike i solarne pločice, kao i povećanjem globalnih logističkih troškova. U poslednjem kvartalu godine, kompanija planira da se intenzivno usmeri na B2B segment koji se oporavlja, uz istovremeno poboljšanje konkurentnosti proizvoda i operativne efikasnosti.
Kursevi za 3. kvartal 2021. godine
Nerevidirani rezultati tromesečne zarade kompanije LG Electronics zasnovani su na MSFI (Međunarodnim standardima finansijskog izveštavanja) za tromesečni period koji se završava 30. septembra 2021. Iznosi u južnokorejskim vonima (KRW) konvertovani su u američke dolare (USD) po prosečnoj stopi tromesečnog perioda za odgovarajući kvartal — 1157,83 KRW za dolar.