Oni su besplatni i otvoreni za sve, a ističe se Canon-ova panel diskusija Thinking Social-First (Razmišljanje tako da je društveno primarno), koja se fokusira na jedinstvene prilike (i izazove) koje društvene platforme mogu da donesu fotografima svih nivoa.
Velike vesti za ljubitelje fotografije koji se nadaju da će postići taj izazovni prelaz sa vikend fotografa na profesionalca u industriji – Canon Europe održava niz uzbudljivih virtuelnih razgovora kao deo svog Canon Programa za razvoj studenata (Student Development Programme) za 2021. godinu (koji je sada u svojoj petoj godini). Moći ćete da čujete šta imaju da kažu najbolji u industriji, uključujući dokumentarne fotoreportere, urednike fotografije i međunarodne izdavače, koji će deliti praktične savete u nizu panel diskusija, koje ne treba propustiti i koje će svi moći da gledaju. Ako niste imali prilike da se prijavite na Canon-ovu 1-na-1 šemu mentorstva dostupnu preko Canon Programa za razvoj studenata, ova predavanja će vam i dalje pružiti sve najbolje savete i trikove koje možete da iskoristite u svojoj budućoj karijeri.
Nemojte da napravite grešku i da ignorišete društvene medije u ranim fazama vaše karijere – čak 1.074 fotografija se svake sekunde postavlja na Instagram, a 68 odsto korisnika ide na Instagram radi interakcije sa svojim omiljenim stvaraocima. Panel Thinking Social-First odgovara na pitanja kao što su: „Kako mogu da privučem pažnju potencijalnih poslodavaca koristeći društvene medije? Koji su rizici povezani s postavljanjem mojih slika javno? Kako mogu da koristim društvene medije da bih izgradio zajednicu?“ Bez obzira da li ste inovator u industriji ili ste potpuni novajlija u fotografiji, društveni mediji mogu da vam prošire horizonte i da vam pomognu da vaš naporan rad dopre do potpuno nove publike. Verujte rečima Canon-ovih iskusnih ekspertskih panelista, uključujući:
- Dokumentarni fotograf i Canon Ambasador Gabriele Galimberti, koji može da se pohvali sa preko 278.000 pratilaca na Instagramu i koji često koristi društvene medije kao alatku za istraživanje, za kontaktiranje, otkrivanje i pravljenje priča. Subjekti dokumentaraca do kojih bi pre dvadeset godina bilo nemoguće stići, sada lako mogu da se pronađu i može da im se pristupi pomoću ogromne moći interneta.
- Laura El-Tantawy, čiji nagrađivani rad proučava iskustvo života između Istoka i Zapada, pružiće jedinstvenu perspektivu o temama poput kako biti svestan informacija koje pružate, pridržavanja lokalnih državnih propisa prilikom putovanja i kako možete da zaštite svoj rad od sajber-krađe.
- Lars Lindemann, Direktor fotografije i Zamenik vizuelnog direktora u časopisima GEO i PM, nekadašnji je frilenser urednik fotografije i fotograf koji je bio deo ocenjivačke komisije za prestižna takmičenja, kao što je World Press Photo Contest. On će diskutovati o tome kako društveni mediji mogu da se iskoriste za pronalaženje fotografa i umrežavanje tokom vaše karijere.
- Anastasia Taylor-Lind je TED član i radi za časopise kao što su National Geographic i pokriva aktuelna pitanja u vezi sa ženama i nasiljem. Ako ste neko ko rizikuje, ali ipak želi da pažljivo pristupa osetljivim temama, Taylor-Lind je veliki autoritet po pitanju kako pristupiti subjektima intervjua sa saosećanjem, a ipak stvoriti kvalitetan istraživački sadržaj. Ona će se fokusirati na stvaranje sadržaja koji je prvenstveno za društvene medije i kako koristiti društvene medije za dobijanje provizije.
Ako vam je cilj da se probijete u tradicionalne medije, biće vam zanimljivo da čujete šta imaju da kažu međunarodno priznate fotografske i medijske institucije kao što su Politiken, Reuters i The Guardian koje će takođe pružiti neprikosnovena saznanja u dodatnim razgovorima. Teme kao što su moć multimedije, uloga grantova u lansiranju karijera, uvidi o zapošljavanju fotografa, kao i dinamike moći u kreiranju portreta izazvaće vas da preispitate sve što znate o fotografiji, ali će vas i podstaknuti da gledate u budućnost i da razmislite kako vaš individualni stil može da doprinese industriji.