Da bi pomogao profesionalcima iz sveta štampe da oblikuju pozitivnu poslovnu budućnost, Canon Europe nedavno je održao sasvim novi virtuelni događaj posvećen njegovim korisnicima, potencijalnim korisnicima i partnerima u celom regionu Evrope, Bliskog istoka i Afrike (EMEA). Događaj pod nazivom „Make It“ ponudio je bogatu kombinaciju praktičnih saveta, inspirativnih poznatih govornika, interaktivnih prezentacija tehnologija i najnovijih tržišnih uvida – svi namenjeni oporavku štamparija i restrukturiranju nakon jako teških 12 meseci.Stvorite vlastiti raspored
Profesionalci iz sveta štampe pozvani su da naprave sami svoj raspored prema područjima koja ih zanimaju, poslovnim potrebama i dostupnom vremenu. Biranje i slaganje sadržaja zamišljeno je tako da zaposleni internih odseka za štampu i štamparije svih veličina dobiju svojevrsne „kocke za slaganje“ i slože „Make it“ koji će im najbolje poslužiti za planiranje budućeg uspeha. Imali su priliku da čuju mišljenja stručnjaka i kolega iz branše iz cele regije EMEA o tome kako inspirisati korisnike i povećati prihode, ali i kako ubrzati oporavak poslovanja i koristiti tehnologiju za podsticanje rasta
Inspirišite se
Govornik i autor o temama rukovođenja René Carayol MBE održao je uvodni govor i naveo svoje glavne sastojke za stabilizaciju i ponovnu izgradnju kulture kompanije nakon teških vremena s kojima su se suočile brojne firme ili ustanove. Učesnici su mogli da nauče kako da dostignu mentalnu snagu od nekadašnje prvakinje u reliju Penny Mallory i kako da transformišu prepreke u prilike od nagrađivanog life coach-a Simona Alexandera Onga.
Nove inovacije i prezentacije proizvoda
Predstavljene su najnovije Canonove inovacije u profesionalnoj štampi, uključujući ekskluzivno upoznavanje s novim modulima za naprednu automatizaciju imagePRESS C10010VP namenjenih podržavanju korisnika produkcijske štampe u stalnom postizanju štamparskih rezultata najvećeg kvaliteta za manje vremena i bez ručnih intervencija operatera. I interni štamparski timovi mogli su mnogo da nauče iz detaljnijeg pogleda na kreativni potencijal uređaja iz serije imagePRESS C170 koji mogu štamparijama da ponude mogućnost stvaranja posebno živopisnih i posebno jasnih otisaka prema profesionalnim normama.
Na događaju su predstavljeni i najnoviji dodaci portfelju za štampu na velike formate, serijama imagePROGRAF TZ-30000 i imagePROGRAF TX. Ti uređaji će omogućiti korisnicima da postignu dosad neostvarene nivoe produktivnosti na područjima CAD-a i izrade postera kad govorimo o brzini, kvalitetu, lakoći korišćenja i automatizaciji rada s medijima.
Predstavljen je i uređaj Canon DreamLabo 5000 koji je posetiocima događaja Make It omogućio da bliže saznaju da taj napredni sistem za inkjet štampu ispisuje fotografije boljeg kvaliteta od bilo kog drugog sistema i ima potencijal stvaranja novih prilika za zaradu za firme koje žele da ponude premium uslugu kojom će se izdvojiti od konkurencije.
Canon je predstavio i svoje najnovije rešenje za automatizaciju utemeljeno na cloud-u. To rešenje za predaju zadataka, pripremu i upravljanje korisnicima s početka ponude lepa je vest za štamparije jer će im omogućiti povećanje produktivnosti i, što je najbolje, dati im više vremena da se fokusiraju na svoje klijente i dodavanje vrednosti.
Što je najvažnije današnjim kupcima štamparskih sadržaja
Učesnici su mogli da saznaju šta donosi Insight Report (Izveštaj s uvidima) Canona Europe koji je ispitao kako profesionalci iz sveta štampe mogu marketinškim klijentima da ponude najveću moguću vrednost u novoj stvarnosti s kojom se suočavaju širom regije EMEA. Uz to, učesnici su mogli da nauče od marketinških stručnjaka i njihovih izlaganja kako meriti uticaj štampe na marketinški miks. Trenutno je povrat od uloženog kapitala (ROI) najveći pokretač marketinških odluka, pa je ključno da delatnost štampe bude dobro pripremljena za takve razgovore s kupcima.
Mark Lawn, direktor rešenja za proizvodnju štampe u Canonu Europe, izjavio je: „Naša namera sa ovim događajem bila je da ponudimo svim štamparijama, bez obzira na veličinu, praktične savete koje mogu sprovesti u delo kako bi uspeli u poslovnom okruženju koje se stalno razvija. Među svojim korisnicima štamparskih proizvoda videli smo neverovatnu otpornost i kreativnost, pa smo želeli da stvorimo sadržajno fleksibilan program u kojem ćemo podeliti priče o uspehu i inspirisati druge, podstaći kod njih samopouzdanje, energiju i entuzijazam za hvatanje u koštac sa budućnošću. Naš događaj je pokazao šta se može postići preispitivanjem načina na koje firme funkcionišu i da i najteža vremena mogu biti savršeno okruženje za korišćenje korisničkih uvida kao inspiracije za planiranje, inovacije i kreativnost.“