Novakid Inc („Novakid”), rastući brend u oblasti edukativne tehnologije (EdTech) koji na novi način osmišljava učenje engleskog jezika kao drugog jezika za decu uzrasta od 4 do 12 godina širom sveta, najavio je zaključivanje 4,25 miliona dolara vrednog finansiranja serije A od strane grupe investitora iz SAD-a, Azije i Evrope.
Krug finansiranja predvodi mađarski PortfoLion (deo OTP-a, vodeće bankarske grupe u Istočnoj Evropi), a pridružio mu se istaknuti američki fond LearnStart fokusiran na EdTech (deo porodice LearnCapital VC, koji je tokom proteklih godina podržavao brojne zapažene kompanije, među kojima VIPKID i Brilliant.org), kao i renomirane firme TMT Investments i Xploration Capital. Oba početna investitora – BonAngels sa sedištem u Južnoj Koreji, kao i LETA Capital, učestvovali su u ovom krugu finansiranja.
Osnovan u SAD-u sa kancelarijama za razvoj i podršku klijentima širom Evrope sa preko 150 visokokvalifikovanih zaposlenih, Novakid će koristiti prihod od kruga A da podrži svoj veliki rast jačanjem marketinških aktivnosti i daljim inovacijama proizvoda.
„Novakid osmišljava novi način učenja engleskog za decu u zemljama u kojima engleski nije primarni govorni jezik. Tamo se engleski jezik obično uči kao apstraktni predmet, sa fokusom na gramatiku i sa malo primene jezika u praksi uživo. S druge strane, Novakid primenjuje jedinstveni format koji kombinuje visoko interaktivni digitalni nastavni plan i program, i individualne sesije predavača uživo gde studenti i nastavnici govore samo engleski jezik za stopostotno uživljavanje u jezik “, rekao je Mak Azarov, suosnivač i izvršni direktor Novakid-a. „Takvo iskustvo je obično nemoguće pružiti van internet mreže ili uključuje „uvoz“ nastavnika iz SAD-a ili Velike Britanije, što je vrlo skupo. Cilj Novakid-a je da unapredi svet kroz negovanje komunikacije bez granica za 21. vek. Verujemo da će svet u kojem deca širom sveta mogu da koriste engleski kao zajednički jezik za komunikaciju i razmenu ideja dovesti do više mira i više prosperiteta za sve.“
„Nastavna metoda kompanije Novakid zasniva se na usvajanju jezika po metodama Ašera, Tornberija, Krašena, Čomskog i posebno je pogodna za decu uzrasta od 4 do 12 godina. Svojim jedinstvenim i praktičnim pristupom učenju nudi potpuno personalizovano iskustvo već digitalno pametnoj generaciji“, prokomentarisala je Ami Krolevetskaia, suosnivač i šef lingvističkih istraživanja i metodologije, Novakid.
„Inovacije Novakid-ove platforme za učenje uključuju nastavni plan i program isključivo sa digitalnim sadržajem, virtuelne ture od 360 stepeni, igre tokom predavanja, kreativne zadatke i druge karakteristike koje pokreću angažovanje mladih učenika“, rekao je Dmitrij Malin, suosnivač i direktor tehničke službe, Novakid. „Naša platforma stavlja akcenat na personalizaciju i prikupljanje i analizu podataka uz pomoć AI za najbolje iskustvo učenja.“
Aurel Pasztor, partner u PortfoLion-u, komentariše: „Novakid je privukao pažnju investitora zbog svog odličnog potencijala za razvoj, što je rezultiralo rastom od preko 500% na godišnjem nivou, kako u pogledu broja učenika, tako i u pogledu prihoda. Ostale atraktivne tačke bile su veliko zadržavanje klijenata, značajan uticaj međunarodnog poslovanja i solidna monetizacija putem pretplata.“
„Pandemija COVID-19 širom sveta pokazala se kao prekretnica za potražnju onlajn učenja jezika i očekuje se brz rast u narednih pet godina sa CAGR od 11-14%. Novakid nudi izvrsnu alternativu jezičkoj školi „uživo“ u ličnom kontaktu. Njihova onlajn platforma za učenje privlačniji je proizvod „digitalnoj“ generaciji dece, a istovremeno štiti i njih i njihove roditelje “, komentariše Don Burton, direktor i osnivač u LearnStart-u.