Globalni tehnološki lider Xiaomi dospeo je na drugo mesto kao jedan od vodećih brendova pametnih telefona u Centralnoj i Istočnoj Evropi u trećem kvartalu 2020. godine, sa rastom od 80% u odnosu na prošlu godinu i dostigao tržišni udeo od 27%, navodi Canalys. Kompanija je porasla za 91% i dostigla 19% tržišnog udela na nivou Evrope i ostala je treći brend pametnih telefona u istom periodu.
“Centralna i Istočna Evropa bile su jedne od ključnih regija na Xiaomi-jevom putu globalnog širenja. Tokom proteklog kvartala uveli smo mnogo novih proizvoda kako bismo zadovoljili sve veću svakodnevnu potražnju u regionu”, rekao je Andrew Wong, generalni menadžer Xiaomi-a za Centralnu i Istočnu Evropu, Nordijske i Baltičke zemlje. “Videli smo višestruki rast naših performansi zahvaljujući svim našim naporima da konsolidujemo online i offline maloprodajni sistem i nepokolebljivoj podršci naših poslovnih partnera” dodao je on.
U Centralnoj i Istočnoj Evropi Xiaomi se popeo za jedno mesto i postao drugi najveći brend pametnih telefona u drugom tromesečju 2020. U istom izveštaju Xiaomi je nastavio svoju vodeću ulogu kao vrhunski brend pametnih telefona u Poljskoj i Ukrajini drugi i osmi uzastopni kvartal za redom, sa tržišnim učešćem od 29% i 40% u trećem kvartalu.