Vrhunski InstaView Door-in-Door™ frižideri kompanije LG postavili su još jedan rekord proteklog meseca prekoračivši cifru od milion prodatih komada širom sveta od kada su premijerno predstavljeni 2016 godine. Ovaj LG frižider velikog kapaciteta beleži prosečno više od 700 prodatih uređaja dnevno, a danas je dostupan u oko 150 zemalja širom sveta.
LG InstaView Door-in-Door™ dizajniran je tako da uzdigne kulinarski stil života i uspostavi savršenu ravnotežu između forme i funkcije. Pleni stilskom estetikom i praktičnim karakteristikama koje su dobile nagrade najprestižnijih svetskih takmičenja poput Red Dot Design i iF Design.
„Ova prekretnica svedoči o sposobnosti kompanije LG da razvije originalne uređaje vrhunskog kvaliteta koji su nas uzdigli na sam vrh mnogih lista u kategoriji kućnih aparata”, rekao je Dan Song, predsednik LG Electronics Home Appliance & Air Solution kompanije. „Današnji kućni uređaji uključuju tehnologiju koja može da parira kompjuterima ili pametnim telefonima, pa naši kupci imaju veoma velika očekivanja. Naša napredna tehnologija i orijentacija na kupca naišla je na sjajan odziv kod potrošača zbog kojih je InstaView model jedan od najbrže prodavanih uređaja od kada postoje frižideri”.
LG InstaView frižider je dobio ime po displeju na vratima koja su poput kameleona, jer se pretvaraju u transparentni izlog u samo dva dodira po staklu, što omogućava korisnicima da vide šta se nalazi u frižideru bez potrebe da otvaraju vrata, a to smanjuje gubitak hladnog vazduha. Osim toga, Door-in-Door™ omogućava lak pristup omiljenom piću i grickalicama uz minimalno izlaganje glavnih komora sobnoj temperaturi, što gubitak rashlađenog vazduha čini manjim za 41 odsto.
Kako bi udovoljio rastućoj globalnoj potražnji za InstaView frižiderima, kompanija LG je dodala prigodne dodatke većem broju frižidera iz ove linije poput francuskih i kliznih vrata radi još veće praktičnosti. Štaviše, popularna InstaView tehnologija je sada sastavni deo i drugih uređaja poput LG SIGNATURE Wine Cellar i ThinQ™ asortimana.