Ugovor o zakupu prostora potpisan je između novoosnovane poslovne jedinice Will Marlow Agency doo, vodećeg pružaoca usluga digitalnog marketinga i kompanije Montena, vlasnika poslovne zgrade na adresi Niška 44, u srcu Vračara.
„Veoma smo uzbuđeni što smo osnovali poslovnu jedinicu Agencije koja je znak početka proširenja na srpsko tržište,“ rekao je Vil Marlou, izvršni direktor Agencije. „Već neko vreme gledamo na Beograd kao na prirodnu lokaciju našeg posla. Sposobnost pojedinaca iz tehničkog domena i želja za obukom svetske klase u Beogradu su ključni razlozi za našu odluku da ovde otvorimo odsek naše kompanije.“
„Mi smo posao koji je zasnovan na ljudima, a jedan od ključnih razloga izbora ove lokacije bila je blizina naših partnera za kadrovska pitanja u Jaka Lounge-u”, rekao je Pol Galager, šef sektora službe za klijente Agencije. „Pružanje odlične usluge klijentima i rast Agencije istovremeno zahteva odlične uslove zapošljavanja, odličnu obuku i zadovoljne zaposlene, a rad sa Jaka Lounge-om bilo je izvanredno iskustvo i ovo partnerstvo se prirodno uklopilo u naše planove rasta u Beogradu. Naš novi kancelarijski prostor će nam pomoći da zajedno produbimo naše partnerstvo. ”
„Sa fantastičnim timom agencije Vil Marlou uspostavili smo partnersku saradnju. Njihova korporativna kultura i vrednosti su usmerene na postizanje visokog učinka, transparentnu komunikaciju i konstantno učenje, i kao takve, u potpunosti su u skladu sa našim. Agencija Vil Marlou je u ranoj fazi uložila dosta truda u kvalitetno postavljanje funkcije ljudskih resursa – od regrutacije i selekcije kandidata, preko odnosa sa zaposlenima, do HR administracije, a kako se tim bude širio pred nama je još projekata kao što je trening i razvoj zasnovan na Galupovoj metodologiji usmerenoj na lične snage zaposlenih, što će sve doprineti njihovoj spremnosti za značajan dalji rast kompanije u Beogradu“, rekla je Tatjana Prokić, partner Jaka Lounge-a, vodeće full service HR agencije iz Beograda.
Pre preseljenja u novi kancelarijski prostor, Agencija je upravo završila proces zapošljavanja i obuke osoblja. „Razvili smo i sjajno partnerstvo sa školom Poslovna Savršenost, jer je naš poslednji krug zapošljavanja PPC analitičara upravo završio obuku u ovoj školi“, rekao je Galager.
„Neophodno je stalno učiti i obučavati se da biste ostali na samom vrhu digitalnog marketinga. Takođe, mi smo agencija koja se zasniva na podacima, što znači da se držimo visokog standarda za proizvodnju merljivih performansi i pozitivan povraćaj troškova oglašavanja za naše klijente“, dodao je Marlou. „Možda je neobično vreme za otvaranje nove filijale kompanije s obzirom na globalnu pandemiju, ali ovo otvaranje smo zaključili tek po proglašenju epidemije, a mnogi naši klijenti su još uvek u fazi rasta i širenja.“ Direktori su morali naglo da napuste Beograd sredinom marta kako bi se vratili svojim domovima pre zatvaranja granica.
„Bio je to haotičan put povratka kućama po proglašenju globalne pandemije, ali veselimo se povratku u Beograd kada se međunarodna putovanja ponovo otvore“, rekao je Galager. Kriza COVID-19 nije sprečila Agenciju da sprovede agresivnu kampanju podrške usmerenu ka postojećim i novim klijentima, na čije je poslovanje uticao virus.
“Otvaranjem kancelarije u Beogradu, usluge pružamo bez ikakvih početnih troškova preduzećima koja su pogođena pandemijom kako bismo im pomogli da održe vodeći tok i prodaju”, prokomentarisao je Marlou. „To radimo zato što se ponekad u poslu spotaknete i padnete i treba vam samo pružena ruka da bi ste se uspravili. Ovde želimo da otvorimo naše poslovanje gestom dobre volje lokalnoj beogradskoj poslovnoj zajednici.“