Kompanija LG Electronics (LG) objavila je finansijske rezultate za drugi kvartal 2018. godine.
Ostvarena je globalna prodaja od 15,02 biliona vona (13,9 milijardi američkih dolara), kao i poslovni profit od 771 milijardi vona (715,1 milion američkih dolara) za drugu četvrtinu 2018. godine. Prodaja je u tom periodu porasla za 3,2 odsto dok je poslovni profit porastao za 16,1 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Ovakav rezultat ostvaren je umnogome zahvaljujući uvećanoj prodaji kućnih aparata, klima uređaja i premijum proizvoda namenjenih poboljšanju enterijera. Kada je reč o pojedinačnim poslovnim jedinicama kompanije, postignuti finansijski rezultati izgledaju ovako:
- Kompanija LG Home Appliance & Air Solution, usled povećane prodaje klima uređaja i povećane isporuke LG Styler sistema za negu i pročišćavanje vazduha, kao i velike potražnje mašina za pranje veša i frižidera, u drugom kvartalu 2018. godine ostvarila je prodaju u iznosu od 5,26 biliona vona (4,88 milijardi američkih dolara) i poslovni profit od 457,2 milijardi vona (424,04 miliona američkih dolara), što je za 4,3 odsto više u odnosu na prošlu godinu. Dodatno, prihodi u prvoj polovini 2018. godine u segmentima LG Home Appliances i Air Solutions bili su najveći u istoriji kompanije, po prvi put dostigavši iznos viši od 10 biliona vona (94,66 milijardi američkih dolara).
- Kompanija LG Home Entertainment ostvarila je prihod od 3,82 biliona vona (3,54 milijardi američkih dolara) i poslovni profit od 407 milijardi vona (377,48 miliona američkih dolara). Zahvaljujući prodaji LG OLED, LG SUPER UHD televizora i drugih premijum proizvoda, prihodi su porasli za 4,1 odsto u odnosu na isti kvartal 2017. godine. Poslovni prihodi porasli su za 44,1 odsto u odnosu na drugi kvartal prošle godine, ponavljajući dvocifreni učinak Home Entertainment segmenta iz prvog kvartala 2018. godine.
- Kompanija LG Mobile Communications zabeležila je prodaju od 207,2 milijardi vona (192,2 miliona američkih dolara) i poslovni gubitak od 185,4 milijardi vona (171,95 miliona američkih dolara). Kvartalna prodaja se smanjila u odnosu na prošlu godinu usled usporavanja rasta globalnog tržišta pametnih telefona i smanjenja prodaje smart telefona u Latinskoj Americi. S obzirom na to da se očekuje se da će doći do povećanja rasta konkurencije na tržištu premijum telefona i stagniranja prodaje, kompanija će nastojati da dodatno poboljša svoju poslovnu saradnju i poveća prodaju novih premijum LG G7 ThinQ i LG V35 ThinQ flegšip smart telefona na tržišta širom sveta.
- Kompanija LG Vehicle Components ostvarila je prodaju u vrednosti od 872,8 milijardi vona (809,5 miliona američkih dolara) i poslovni gubitak od 32,5 milijardi vona (30,14 miliona američkih dolara), dok je prodaja porasla za 3,9 odsto u odnosu na drugi kvartal prošle godine.
- Kompanija LG Business-to-Business ostvarila je prodaju u drugom kvartalu od 588,5 milijardi vona (545,82 miliona američkih dolara) i poslovni profit od 39 milijardi vona (36,17 miliona američkih dolara). Prihodi su porasli za 10,7 odsto u odnosu na drugi kvartal prošle godine, zahvaljujući snažnoj prodaji digitalnih proizvoda i visoko efikasnih solarnih modula. Poslovni profit porastao je za 73,3 odsto od 2017. godine usled povećane prodaje premijum proizvoda i poboljšane troškovne konkurentnosti.