- Najavili ste kako su partneri 11. Weekend Media Festivala Francuska i Nemačka. Recite nam nam malo više o razlozima te saradnje.
TOMO RICOV: Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala će biti vodeće evropske privredne sile Francuska i Nemačka, ali i prestonice multikulturalnosti, umetnika, intelektualaca i inovatora. Njihovi glavni gradovi, Pariz i Berlin, uspeli da iskoriste svoje raznolikosti koje su ključni faktor njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend, pa ćemo deo programa ovogodišnjeg Weekenda posvetiti gostima iz tih zemalja.
- Kojim se principima vodite prilikom sastavljanja programa festivala?
NIKOLA VRDOLJAK: Prilikom sastavljanja programa vodimo se principima kojima nastojimo obuhvatiti sve ključne teme industrija koje pokrivamo. Prvi stub je da učestvuju ključni ljudi iz regiona, drugi stub su globalni trendovi s kojima nas upoznaju predavači sa većih i razvijenijih tržišta, a treći radionice na kojim želimo da ljudi steknu i neka nova znanja. Tematski, Weekend pokušava da podstakne nove trendove, a pritom da ostane pozitivan. Ne želimo da se bavimo samo trenutnim stanjem, već pokušavamo učestvovati u kreiranju novih trendova.
- Možemo li da znamo koga ćete od gostiju u septembru dovesti u Rovinj?
NIKOLA VRDOLJAK: Ove godine ponovo dovodimo zanimljive govornike i goste koji će svojom pojavom privući pažnju brojnih posetilaca koji se očekuju u Rovinju. Neki od njih su najveći hrvatski avanturist Davor Rostuhar, zatim Kristian Novak, trenutno najveća zvezda hrvatske književnosti. Iz New Yorka u Rovinj dolazi nam i Jason Jercinovic, globalni voditelj marketinških inovacija u renomiranoj američkoj agenciji Havas i lider u korišćenju umetnosti veštačke inteligencije. Siguran sam da će programom svi biti oduševljeni.
- Koje novitete uvodite u ovogodišnje izdanje Weekenda?
TOMO RICOV: S obzirom da se svake godine trudimo da uvedemo mnoštvo noviteta tako će biti i ove, i to kroz predavanja i propratni sadržaj s kojim svim posetiocima želimo da ponudimo nešto novo i drugačije od onoga što su videli do sada. Ove godine dosta će se promena videti na samom prostoru koji će biti interaktivniji i koji će doneti neka nova iskustva. Takođe, fokus stavljamo i na umetnički deo festivala. Izložbom i muzikom zaviri ćemo u život modernog bon vivanta, pronaći ćemo pariški šarm u najsavremenijim izumima i saznati kako u Berlinu koegzistiraju pankeri i poslovnjaci, zarđali bicikli i luksuzni nemački automobili, kao i cenjeni slikari i grafičari. Kao i uvek, očekujte neočekivano.
- Pripremate li neka posebna iznenađenja?
NIKOLA VRDOLJAK: Trudimo se da 11. Weekend bude pun iznenađenja koja će podići festival na neki novi nivo. Biće promena u izgledu prostora, jer uvodimo novu dvoranu Weekend Business. U programskom sadržaju otvaramo teme kojima ćemo pristupati iz poslovne perspektive, a zabavni deo će i ovoga puta biti bogat brojnim poznatim imenima, ali za sada nećemo otkrivati previše. Dođite i saznajte sami!