Učenička kompanija „Groove Street” iz Pete ekonomske škole u Beogradu osvojila je prvo mesto na Nacionalnom takmičenju najboljih učeničkih kompanija održanom 14. i 15. maja u Beogradu. Specijalna TeleGroup nagrada za najbolju primenu informaciono-komunikacionih tehnologija otišla je u ruke učenika iz kompanije „Archive Codex“ (Gimnazija „Bora Stanković“, Niš) koji su razvili EDUNO android aplikaciju namenjenu učenicima koji žele da na jednostavan način organizuju svoje radno i slobodno vreme.
Kompanija TeleGroup treću godinu za redom podržava Program preduzetničkog obrazovanja sa ciljem da podstakne učenike još u najranijim preduzetničkim danima da IT posmatraju kao neizostavni i sastavni deo biznisa koji će im omogućiti konkurentnost na tržištu.
Pobednička kompanija „Groove Street”, koja je pored dvadeset timova iz srednjih škola širom Srbije, ostavila najjači utisak, bavi se proizvodnjom narukvica sa QR kodom koji u sebi sadrži informacije o zdravstvenom stanju osobe koja je nosi pa je eventualno pružanje prve pomoći toj osobi olakšano. Nagradu ovim srednjoškolcima uručila je pomoćnica ministra privrede, Katarina Obradović Jovanović. Drugo mesto osvojila je učenička kompanija „Lab&Health” (Medicinska škola „Sestre Ninković“, Kragujevac) sa specifičnim kozmetičkim proizvodima sa dodatkom ljute papričice, dok je treće mesto pripalo učenicima iz kompanije „Joint Venture” (Srednja škola „Dušan Trivunac Dragoš“, Svrljig) koji koriste otpad iz procesa prerade aromatičnog bilja radi proizvodnje prostirki za kućne ljubimce.
Učenici koji su „zaposleni” u ovim kompanijama tokom školske godine stiču znanja o tržišnoj ekonomiji i preduzetništvu kroz programe „Dostignuća mladih” i svoju kompaniju vode od osnivanja do izrade kompanijskog izveštaja i zatvaranja kompanije.
Pobednici Nacionalnog takmičenja predstavljaće Srbiju na evropskom finalu koje će po prvi put biti održano u Beogradu, od 16. do 19. jula, kada će odmeriti snage sa najboljim učeničkim kompanijama iz 35 zemalja. TeleGroup će, kao posebni žiri na evropskom takmičenju, dodeliti specijalnu nagradu za najbolju poslovnu filozofiju.
Takmičenje je realizovala organizacija Dostignuća mladih u Srbiji uz finansijsku pomoć Ministarstva privrede, Američke agencije za međunarodni razvoj i kompanija TeleGroup i ManpowerGroup Srbija.