Konferencija Digital Day 2017, koja će ove godine biti posvećena temi “Connected Shopper“,  održaće se 16. maja 2017. godine u beogradskom Domu omladine.

Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day, po sedmi put će se održati u Beogradu, ovoga puta sa temom „Connected Shopper“. Konferencija je edukativnog karaktera i na njoj će govoriti eminentni predavači sa razvijenih tržišta i iz uspešnih kompanija.

Oni će upoznati publiku sa aktuelnim industrijskim trendovima, najboljim metodama, praksom i iskustvima u oblasti digitalnog marketinga. Pored predavanja u programu konferencije su i paneli u kojima će učestvovati stručnjaci iz zemlje i regiona.

 

CONNECTED SHOPPER

Kupci u Srbiji sve češće koriste internet kako bi pronašli proizvod ili brend koji žele, uporedili cene i pronašli radnje sa određenom robom ili uslugama koje ih interesuju. Paralelno, e-commerce beleži konstantan rast u Srbiji, ali je procenat izvršenih online transakcija daleko manji od zemalja zapadne Evrope, pa čak i od onih u regionu.

Po istraživanjima kompanije Gemius čak 41% ispitanika planira da troši više novca na online kupovinu u narednoj godini, a sve je veća tendencija kompanija da prođu proces digitalne transformacije i povećaju nivo investicije u e-commerce.

Konferencija Digital Day 2017 – „Connected Shopper“ okupiće eksperte iz industrije koji će podeliti svoja znanja i iskustva i time ovu temu dodatno približiti lokalnoj publici. Među predavačima su i Katarzyna Paliwoda iz kompanije Facebook, Jonathan Francis iz Google kreativnog tima “The ZOO”, Hossein Houssaini iz marketinške kuće Havas i mnogi drugi.

Sve dodatne informacije možete pronaći na zvaničnom sajtu konferencije,


Omogućite notifikacije OK Ne, hvala