Samsung je najavio da će na sajmu CES 2017, koji će biti održan od 5. do 9. januara 2017. godine u Las Vegasu, predstaviti tri nova pametna Smart TV servisa. Ovi novi servisi, kao što su “sport”, “muzika” i “TV plus” ponudiće personalizovane sadržaje korisnicima na osnovu njihovih sklonosti ka određenim TV sadržajima, preko Samsungove Smart Hub platforme.
“Za nas u Samsungu, jedan od najvažnijih prioriteta je da osiguramo da u stopu pratimo šta potrošači žele, i šta im je potrebno da za njih čine njihovi pametni uređaji”, izjavio je Von Đin Li, izvršni potpredsednik Divizije ekrana u kompaniji Samsung. “Imajući to na umu, nastavljamo sa inovacijama naše ponude pametnih TV uređaja kako bismo obezbedili uživanje u sadržajima, na način koji su naši korisnici već prepoznali i koji sada i očekuju od nas.”
Samsungov pametni TV servis pod imenom “sport” obezbediće informacije ljubiteljima sporta o tome kada igra njihov omiljeni tim, gde mogu da gledaju ta nadmetanja, kao i o rezultatima – sve to na jednoj navigacionoj stranici. Umesto da moraju da listaju desetine kanala da pronađu utakmicu, sve te detalje ponudiće im korisnički interfejs za “sport”, koji oni mogu u potpunosti da prilagode svojim potrebama. Samsung planira da proširi spektar sadržaja preko dodatnih partnera, koji uključuju NBC Sports, UFC i druge.
Samsungov muzički servis omogućiće korisnicima pametnih TV uređaja da jednostavo pretražuju i prepoznaju pesme u toku televizijskog programa koji se emituje uživo. Servis “music” će takođe preporučivati muziku u okviru “Preview” sekcije korisničkog interfejsa Smart Hub čvorišta, što će korisnicima omogućiti da pronađu novu muziku, te da puštaju pesme kad god oni žele.
Samsungov muzički servis trenutno nudi sadržaje sa osam partnera – provajdera muzičkih aplikacija, uključujući Spotify, iHeartRadio, Napster, Deezer, Sirius XM, Vevo, Melon i Bugs. Ovaj servis prvo će postati dostupan u Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Južnoj Koreji, Španiji, Velikoj Britaniji i SAD.
Servis “TV plus” će ponuditi IP kanale usmerene ka serivisima sa premium sadržajem preko novog rešenja za pametni televizijski program (Smart Electronic Program Guide, EPG). Samsungovi korisnici više neće morati da čekaju kablovske operatere da ponude filmske i serijske maratone njihovih omiljenih TV sadržaja, već će moći da ih gledaju kad god požele, na svom TV plus kanalu.
Samsung je TV plus prvo pustio na tržište Jugoistočne Azije, od sada je dostupan i u SAD, dok će u Evropi biti lansiran od aprila 2017. godine.