Etihad Ervejz aplikacija za AndroideEtihad Ervejz aplikacija za Androide

Etihad ervejz, nacionalna avio-kompanija UAE, proširila je svoje digitalno prisustvo uvođenjem nove aplikacije za “android” mobilne telefone, koja će putnicima omogućiti da na još jednostavniji način organizuju svoja putovanja.

Nova mobilna aplikacija je jednostavna i zabavna za upotrebu, omogućuje sveobuhvatnu organizaciju putovanja i putnicima pruža informacije koje su im potrebne na način koji im odgovara. Putnici sada mogu da u potpunosti organizuju svoja putovanja putem nove aplikacije, što podrazumeva rezervaciju letova, prijavu na let (ček in), dobijanje mobilne karte za ukrcavanje (bording pasa), proveru statusa leta i pregled poena Etihad gest programa lojalnosti. U ostale funkcije spadaju: jednostavna pretraga letova, skener kreditne kartice za plaćanja, mogućnost skeniranja pasoša za prijavu na let (ček in) i unapređene mape rasporeda sedišta.

Džastin Varbi (Justin Warby), potpredsednik direktne prodaje Etihad ervejza, je izjavio: “Nova mobilna aplikacija predstavlja iskorak u okviru naše strategije inovacija, koji omogućuje pogodno i personalizovano iskustvo putovanja. Naši gosti zauzimaju centralno mesto u pogledu načina na koji razvijamo ove usluge i povratne informacije koje smo dobili od njih su bile veoma značajne za kreiranje nove aplikacije. Tehnološke inovacije će biti veoma značajne za razvoj naše delatnosti, a kao vodeća avio-kompanija, želimo da pružimo usluge koje svima pojednostavnjuju putovanja.”

Avio-kompanija je nedavno predstavila iOS aplikaciju za “ajfon” i, u saradnji sa Aerodromom u Abu Dabiju, putnicima omogućila da se lakše snađu na Međunarodnom aerodromu u Abu Dabiju korišćenjem mapa unutrašnjeg prostora. To je prvo rešenje ove vrste na Bliskom istoku, a aplikaciju je preuzeta preko 350.000 puta otkada je predstavljena u aprilu ove godine. Preko ove aplikacije je do sada obavljeno preko 25.000 rezervacija i 130.000 prijava na let (ček ina).

Havla Ali Albadi (Khawla Ali Albadi), direktorka za tehnologiju i inovacije Etihad ervejza, je izjavila: “Nakon uspešnog uvođenja iOS aplikacije, želeli smo da obezbedimo da najširi spektar usluga bude dostupan svim korisnicima pametnih telefona. U sastavu ukupnih investicija širom naše grupe kompanija, nastavićemo da razvijamo digitalne proizvode koji će koristiti našim gostima.”

Mobilna aplikacija predstavlja jedno od mnogobrojnih inovativnih rešenja koja Etihad ervejz razvija u okviru strategije “Digitalne inovacije za goste” (Digital Guest Innovation). Strategija omogućava da Etihad ervejz i partnerske avio-kompanije u čijem vlasništvu ima udeo, uvedu vrhunska tehnološka rešenja, pružajući spektar proizvoda i usluga koji će unaprediti iskustvo gostiju.

Nova aplikacija Etihad ervejza se može preuzeti sa Google Play Store. Putnici koji budu izvršili rezervaciju preko nove mobilne aplikacije do 30. novembra 2016. godine dobiće 10 posto popusta ukoliko unesu promotivni kod ‘ANDROID10’ i ostvariti dodatnih 250 bonus milja u okviru programa lojalnosti avio-kompanije. Sva pravila i uslovi su dostupni na sajtu http://www.etihad.com/mobileapp.


Omogućite notifikacije OK Ne, hvala