Kako udeo digitalnog plaćanja u Evropi nastavlja da se povećava i očekuje se da će dostići 38% svih plaćanja do 2020. godine, transformacija digitalnog poslovanja kompanije Mastercard vođena je brzim rastom, podrškom i uspehom Masterpass digitalnog novčanika. U okviru ove transformacije, kompanija Mastercard je objavila spisak izdavalaca i trgovaca širom Evrope koji omogućavaju plaćanje putem Masterpass digitalnog novčanika, omogućavajući na taj način svojim korisnicima brzo, jednostavno i bezbedno digitalno iskustvo plaćanja preko uređaja i kanala – na internetu, iz aplikacija i u prodavnici.
Na kraju juna 2016. godine, Masterpass je bio dostupan za 200 miliona potrošača u 18 evropskih zemalja, što je skoro duplo više nego na kraju prvog kvartala 2016. godine.
Četrdeset glavnih izdavaoca u Evropi, uključujući i KBC banku u Irskoj, Intesa Sanpaolo u Italiji, SEB, Nordea, Swedbank, ICA Banken i Resurs Banku u Švedskoj i Viseca u Švajcarskoj, sada koriste Masterpass digitalni novčanik da integrišu digitalna plaćanja u svoje usluge. Ključne banke izdavaoci u Aziji, Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama su se obavezali da prenesu 80 miliona digitalnih novčanika na Masterpass platformu do kraja godine.
Masterpass nudi jedino rešenje koje izdavaoci mogu da brendiraju, a koje podržava kupovinu putem svih kanala i na više uređaja. Dodavanjem opcije za digitalno plaćanje preko Masterpass digitalnog novčanika, izdavaoci mogu da poboljšaju svoj postojeći paket proizvoda i istaknu ga u odnosu na konkurenciju.
Masterpass vizija je da podrži sve oblike kupovine kako bi se odgovorilo na najširi spektar trgovačkih iskustava i potreba potrošača. Masterpass je trenutno dostupan na 33 tržišta širom sveta i planira se proširenje na 36 tržišta do kraja 2016. godine, a ovo rešenje čuva sve podatke o plaćanjima, uključujući podatke o karticama kako sa Mastercard, tako i sa drugih platnih mreža, informacije o dostavi i željenim metodama za plaćanje na jednom praktičnom i sigurnom mestu.
U julu, kompanija Mаstercard је pokrenula novu fazu u Masterpass razvoju kao potpuno digitalne opcije za plaćanje na svim kanalima koja je namenjena bankama izdavaocima, trgovcima i potrošačima i koje koristi najsavremenije metode za zaštitu sigurnosti plaćanja koje su trenutno dostupne, uključujući i tokenizaciju mreže. Unapređeno Masterpass rešenje je trenutno dostupno u Sjedinjenim Američkim Državama, a dalje će biti implementirano u Evropi i na Bliskom istoku do kraja ove godine. U Evropi, kompanija Mastercard će pružiti sigurnosnu podršku kroz sopstvenu tehnologiju tokenizacije za više od 225 miliona kartica i uređaja za plaćanje u 18 zemalja.
Masterpass je trenutno dostupan u stotinama hiljada internet prodavnica i aplikacija. Potrošači su takođe u mogućnosti da koriste Masterpass na više od pet miliona prodajnih mesta u 77 zemalja koje prihvataju beskontaktna plaćanja.
Novi trgovci, uključujući Galeria Kaufhof, Media Markt i Saturn u Nemačkoj, TicketOne u Italiji, Letsbonus i Lastminute u Španiji, Boots, See Tickets and The Hut Group u Velikoj Britaniji pridružuju se grupi od više od 100.000 trgovaca u ovom regionu koje prihvataju Masterpass, uključujući Trenitalia, Alitalia i Češke železnice.
„Evropa je predvodnik u pogledu digitalnog razvoja i Evropljani zahtevaju ne samo jednostavne i pametne načine da plate i vrše interakciju sa okolinom, nego i unapređena iskustva koja olakšavaju život. Zajedno sa našim partnerima, mi transformišemo način na koji ljudi plaćaju svakog dana i već 200 miliona ljudi ima pristup direktnom plaćanju preko pametnog telefona ili povezanog uređaja sa našim Masterpass digitalnim novčanikom. Rezultati koji postižemo sa bankama, trgovcima i potrošačima širom sveta je pozitivan dokaz naših napora da stvorimo jednostavno i sigurno digitalno iskustvo plaćanja gde god potrošači žele da kupuju“, izjavio je Havijer Perez, predsednik kompanije Mastercard u Evropi.